Przejdź do głównej zawartości

Rowerowe szaleństwo - czas START !


Długo na swą podwórkową premierę czekał,
w domu przetestowany na wszystkie sposoby...
Dziś pogoda nas rozpieszczała,
więc przyszedł czas na rozpoczęcie szaleństwa rowerowego !!!
Gotowi ? czas START !

Wybór idealnego rowerka biegowego dla naszej młodszej Lady,
był nie lada wyzwaniem.
Pytań w głowie tysiące:
jaka wielkość rowerka będzie odpowiednia ? ,
czy będzie idealnie pasował ?,
czy nasza 2,5 latka sobie poradzi ?

Na przeciw moim wszystkim dylematom
przyszła firma LikeaBike,
która rozwiała wszelkie moje wątpliowści i pomogła wybrać
pierwszy biegowy rowerek dla Oli.
Model wybrany przez nas to FOREST
odpowiedni dla dzieci od 2 do 5 lat,
posiada niezawodny ogranicznik kierownicy,
pełne pompowane koła,
terenowy bieżnik,
wykonany jest ze sklejki okrętowej co zapewnia nam wyjątkową trwałość rowerka.
Jego waga to jedyne 3,7 kg , lekki prawda ?

Nie będę ukrywać,
że rowerek przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
i bardzo pozytywnie nas zaskoczył!
Nasza 2,5 latka radzi sobie świetnie,
choć początki ławte nie były,
ale jazda i testy w domowym zaciszu sprawiły,
że gdy na dzisiejszą przejażdżkę się wybrałyśmy
Lady Oli śmigała niczym Kubica !
Co podziwiać na własne oczy możecie
w filmiku na naszym FP ----> FILMIK OLI & LIKEaBIKE

Mamy w planach przetestować rowerek
na naszej kołobrzeskiej pięknej plaży,
pobliskim parku i oczywiście w leśnych terenach,
zatem wypatrujcie bo na pewno podzielimy się z Wami
jak rowerek LikeaBike Forest się spisał.

Jeśli zastanawiacie się jak wybrać idealną wielkość rowerka biegowego dla swojego dziecka,
to zachęcam do dowiedzenia strony LikeaBike na której znajdziecie podpowiedź na co zwrócić przede wszystkim uwagę.
Zachęcam również do zapoznania się z ich ofertą,
w której są nie tylko rowerki biegowe, aluminiowe,
ale również przydatne kolorowe akcesoria !

Polecam z czystym sumieniem !












Komentarze

  1. Świetna sprawa!!! Szkoda, ze mój Karol nie jest zainteresowany naszym biegowym rowerkiem :((

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie jesteśmy na etapie wyboru dla niespełna dwulatki

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaale fajnie :-)) i Gabi i Norb byli zachwyceni z biegówkki :-)) Norbert dalej na niej pocina :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mamy rowerka ale poszukujemy hulajnogi idealnej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym postem trafiłyście w 10! Co prawda dla Kaliny jeszcze za wcześnie na rowerek, ale tego typu "pojazdy" tak mnie zachwycają, że zaczynam się rozglądać. Ten jest wspaniały. Pozdrawiamy serdecznie.
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Leciuteńki, a przez jego drewniany design wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".