Przejdź do głównej zawartości

*** TULLET'OWY KONKURS ***




nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a:
" Naciśnij mnie ",
" A gdzie tytuł ",
" Turlututu, to ja " .




Co należy zrobić by wziąć udział w konkursie ?
                                                              * polubić nasze fp:

* udostępnić plakat konkursowy na swoim profilu na facebooku
plakat konkursowy



* zostawić komentarz pod tym postem z tytułem książki, którą chcecie wygrać 




Bawimy się od 03.06 do 12.06



ze wszystkich pozostawionych komentarzy wylosujemy 3 zwycięskie, które zdobędą wybrane przez siebie książki!!!



WYNIKI !!!!

Książka " A gdzie tytuł " wędruję do osoby, którą wylosowały Ladies ! :)
proszę o kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl



jutro poznacie pozostałe 2 osoby !!!

Kolejnych dwóch zwyciezców miały wylosować Ladies, ale niestety nie udało się nam tego dzisiaj dokonać.
Postanowiłam zatem każdemu z Was nadać numer,
Wiki urodziła się 19 listopada zatem "Naciśnij mnie" wygrywa
numer 19 !!!!



Oli urodziła się 25 listopada, więc "Turlututu, a kuku to ja" wędruje do
osoby z numer 25 !!!



wszystkim biorącym udział w konkursie dziękujemy !
wygranym bardzo gratulujemy i czekamy na kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl

Komentarze

  1. Nacisnij mnie ja będę obok a wtedy pobawie się z tobą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naciśnij mnie, a coś ci pokażę,
    Naciśnij mnie, a drogę ci wskażę.
    Naciśnij mnie i będziemy razem ten świat odkrywać,
    Naciśnij mnie i kolory będziemy nazywać.
    Naciśnij mnie, potrząśnij i czekaj co będzie,
    Naciśnij mnie, a nowych kropek przybędzie.
    Naciśnij mnie i obróć, zobaczysz co zostanie,
    Naciśnij mnie, a ta zabawa interaktywna się stanie!
    Naciśnij mnie i poznaj zupełnie inną książeczkę,
    Naciśnij mnie i pokaż mamie uśmiechniętą buzieczkę!



    a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj a my przegapiliśmy taką okazję? Już nadrabiamy!! Polubione, udostępnione jako Karolina Napiórkowska. Książeczka obojętnie jaka - każda nas ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. " Turlututu, to ja ", ale i " A gdzie tytuł ", bo "Naciśnij mnie" już mamy , jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie tytuł " Karolek Karoluszek na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Turlututu poproszę :) Kropki kochamy i o autorze chętnie czytamy. Lubić się z nim bawimy, więc odnośnie wyników się niecierpliwimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nacisnij mnie - ostatnio czytalam o tym autorze i mam w planach zakup jego ksiazek moze bedziemy mieli szczescie marta i tomek pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebooku jestem jako marta makiewicz pozdrawiam marta i tomek

      Usuń
  8. Najchętniej "Naciśnij mnie", ale z chęcią powitamy każdego innego Tulleta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na facebooku jestem jakohttps://www.facebook.com/marta.makiewicz.1

    OdpowiedzUsuń
  10. "Naciśnij mnie!" danuta_skirzynska@o2.pl, na fb jako Danuta Skirzyńska

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedną książeczkę tego autora już mamy i marzy się nam teraz "Naciśnij mnie" :)
    Na Fb udostępnione jako Agnieszka Stępniak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki Tulle'ta ani jednej nie posiadamy więc każdą z chęcią przeczytamy. Na fb: Magdalena Mielnikiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. Turlututu, to ja -chcemy tą książkę , FB: Emilia Woźniewska

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie Tytuł uszczęśliwiłaby Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 'A gdzie tytuł?' byśmy przygarnęli, żeby w te listopadowo-czerwcowe dnie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "A gdzie tytuł?", bo to jedno z pytań do kolekcji baszej małej pociechy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na facebooku https://www.facebook.com/irena.krzyminska udostępnione z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć nie mamy szczęścia w losowaniach, nie poddamy się tak łatwo.nie mamy jeszcze żadnej z książek, więc każda z nich będzie dla nas super niespodzianką.FB: Marta Moczko

    OdpowiedzUsuń
  19. Turlulutu to ja bardzo prosimy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością naciśniemy
    Więc "Naciśnij mnie" pragniemy :)

    Na FB https://www.facebook.com/monika.pujanek.3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnej z tych książeczek, wiec może być " Turlututu, to ja "

    OdpowiedzUsuń
  23. "Naciśnij mnie" :)

    https://www.facebook.com/aleksandra.klimek.589?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  24. "A gdzie tytuł ? ":)) Poprosimy

    OdpowiedzUsuń
  25. Z "Naciśnij mnie" myślę, że synuś najbardziej by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naciśnij mnie!!! :) https://www.facebook.com/kpawlowiczlewandowska

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie jest tytuł :) https://www.facebook.com/beata.binczycka

    OdpowiedzUsuń
  28. poprosimy o ksizeczke " A gdzie tytuł " Żaneta Mizgała

    OdpowiedzUsuń
  29. " Turlututu, to ja " . - próbujemy a nóż się uda :) na fb Monika Jaskólska.

    OdpowiedzUsuń
  30. " A gdzie tytuł " na fb Bartek GzEc

    OdpowiedzUsuń
  31. NAGRODY WSPANIAŁE ;)
    " A gdzie tytuł " to ksiązeczka której jeszcze nie znamy i chętnie ją przygarniemy.
    Pozostałe tytuły czyta się wspaniale mój synek je uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. " Naciśnij mnie "
    Na Facebooku lubię i udostępniam jako Aneta Rewerska

    OdpowiedzUsuń
  33. "A gdzie tytuł?" nas zainspiruje ;) "Naciśnij mnie" jest z nami od roku i cieszy nas każdego dnia coraz bardziej... (https://www.facebook.com/patrycja.klos )

    OdpowiedzUsuń
  34. " A gdzie tytuł "
    Bardzo chętnie poznam ten tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Naciśnij mnie" :)
    https://www.facebook.com/kinga.kag

    OdpowiedzUsuń
  36. "NACIŚNIJ MNIE" :) Magdalena Bieniek

    OdpowiedzUsuń
  37. " Turlututu, to ja ", wybieramy taką książeczkę.
    Martyna Kicińska:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Może być " Turlututu, to ja " ,żadnej z nich jeszcze nie mamy, a bardzo byśmy chciały :) może się uda :)
    na fb: Iwona Filipek

    OdpowiedzUsuń
  39. " Turlututu, to ja " https://www.facebook.com/anna.wozniak.1884

    OdpowiedzUsuń
  40. "Naciśnij mnie" https://www.facebook.com/profile.php?id=100000977388316

    OdpowiedzUsuń
  41. Każda z wymienionych książeczek byłaby dla nas wspaniałym prezentem, ponieważ jeszcze żadnej nie mamy. Przeczytałam ostatnio tyle wspaniałych opinii o tych tytułach, że chętnie je poznam razem z moimi córeczkami.
    mail: maje@vp.pl
    Na FB polubione i udostępnione jako Małgorzata Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  42. naciśnij mnie
    https://www.facebook.com/anetqa.poniatowsqa
    Aneta Poniatowska i Eryk !!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Naciśnij mnie :-) Marzymy o niej z synkiem Agnieszka Buras

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcę bardzo bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!:)
    Iza Wolanin na facebook
    izawol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Turlututu poproszę :)
    Chcę bardzo
    Iza Wolanin
    izawol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. a my niezmiernie się ucieszymy jeśli wygramy " A gdzie tytuł " :))) i dlatego już w kolejce do zabawy się ustwaimy :))

    na FB Kamilla Margas

    OdpowiedzUsuń
  47. "Naciśnij mnie" :)
    Magdalena Ślebocka

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie uzupełnimy biblioteczkę o "Turlututu ..." albo "A gdzie tytuł?", bo "Naciśnij mnie" już mamy :)
    Fiku Miku https://www.facebook.com/profile.php?id=100008354416010

    OdpowiedzUsuń
  49. " Turlututu, to ja "
    Iwona Sołyga
    https://www.facebook.com/gorzawska

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubimy od dawna :) A chętnie przygarnęlibyśmy Turlututu, to ja

    OdpowiedzUsuń
  51. Już dawno lubimy :) A przygarniemy chętnie "Turlututu, to ja"

    OdpowiedzUsuń
  52. ucieszymy się z książki "Turlututu. A kuku, to ja! na Fb -> Alicja Mrozowska

    OdpowiedzUsuń
  53. "Naciśnij mnie" - synkowi na pewno się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Podam tytuł bo taki jest wymog ale tak naprawde obojetnie jaka. Zadnej nie posiadamy a ciekawia nas te ksiazeczki bo sporo o nich czytalismy w internecie. " Naciśnij mnie "
    Dorota Żmuda dorotazm@wp.pl
    https://www.facebook.com/dorota.zmuda

    OdpowiedzUsuń
  55. Wybieram "A gdzie tytuł" :) Katarzyna Szeler

    OdpowiedzUsuń
  56. Z radością przywitamy książkę: "Turlututu, to ja"

    FB: https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/1500910446787738

    e-mail: nadamagdamus@gmail.com

    pozdrawiam
    Aniela

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzień Dobry

    Na FB - lubię i udostępniam jako Kasia Muller

    e-mail: katarzyna.muller@interia.pl

    wybieram książkę: "Turlututu. A kuku, to ja!

    serdeczności
    KM

    OdpowiedzUsuń
  58. Udostępnione jako Kamila Fura, wybieramy książeczkę A gdzie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  59. " Turlututu, to ja "- ta byśmy chcieli ogromnie :)
    na FB:Alicja Lange

    OdpowiedzUsuń
  60. "Naciśnij mnie" poprosimy

    OdpowiedzUsuń
  61. "Naciśnij mnie" poprosimy (Agnieszka Otocka)

    OdpowiedzUsuń
  62. "Turlututu, to ja"
    Na Facebooku lubię i udostępniam jako: Magdalena Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  63. " A gdzie tytuł "
    Na FB Stanisława Banasiak

    OdpowiedzUsuń
  64. " A gdzie tytuł "
    Na FB Michał Bednarski
    mickpl@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Poproszę "Naciśnij mnie" kma1982@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Nacisnij mnie . FB Asia Maruszczak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. "Nacisnij mnie" poprosimy. Niech czeka na Beniaminka :) Aleksandra Kudyba

    OdpowiedzUsuń
  68. Turlututu akuku to ja już mamy :) Chcielibysmy "A gdzie tytuł" :)
    pozdrawiam, https://www.facebook.com/karolina.weiser

    OdpowiedzUsuń
  69. A gdzie tytuł?
    Anna Giniewska

    OdpowiedzUsuń
  70. "A gdzie tytuł" chciałabym się koniecznie dowiedzieć ;-)
    Anna Mazur z fb ansema-12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. "Turlututu to ja"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać na fb Arleta Minkowska udostepnilam :D

      Usuń
  72. " Turlututu, to ja " .Karina Kujawska-Drobniak na fb

    OdpowiedzUsuń
  73. może być NACIŚNIJ MNIE albo A GDZIE TYTUŁ albo TURLUTUTU :)

    OdpowiedzUsuń
  74. A my poprosimy "A gdzie tytuł". :)
    Na fb polubiamy Cię jako: https://www.facebook.com/ewa.za.10

    OdpowiedzUsuń
  75. Naciśnij mnie :)

    Magdalena Chablak

    OdpowiedzUsuń
  76. A my mamy: The Game of Light i The Game in the Dark a nie mamy największego hitu, czyli Naciśnij mnie. Prosimy zatem o ten tytuł:) Miłka z Mamą i Tatą (fb: Mariusz Pietras)

    OdpowiedzUsuń
  77. A my mamy: The Game of Light i The Game in the Dark a nie posiadamy największego hitu, czyli Naciśnij mnie. Zatem prosimy o ten właśnie tytuł:) Miłka (3l.) z Mamą i Tatą (fb: Mariusz Pietras) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. A my mamy: The Game of Light i The Game in the Dark a nie mamy największego hitu, czyli Naciśnij mnie. Prosimy zatem o ten tytuł:) Miłka z Mamą i Tatą (fb: Mariusz Pietras)

    OdpowiedzUsuń
  79. Turlututu baaaardzo by nas ucieszyło :)
    Lubię i udostępniam jako Matka Browar :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi się marzy " A gdzie tytuł?".
    Na Fb udostępniłam jako Aneta Zaręba-Maksymiuk.

    OdpowiedzUsuń
  81. Poproszę o "Naciśnij mnie", pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. prosimy o "a gdzie tytuł? " na fb podpisani jesteśmy i plakat udostępniliśmy jako Jagoda szypuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. " Turlututu, a kuku to ja "

    OdpowiedzUsuń
  84. " Turlututu, a kuku to ja "

    OdpowiedzUsuń
  85. Turlututu a kuku! Kosmiczny ma statek naciskania calusow u niego dostatek buziaki cukierki to to co lubimy potrząsnąć książeczkę tez czasem musimy zapukac w dzwi tez chętnie spróbuje Chce taką książeczkę nie mam jej żałuję; (!! Izabela stanowska

    OdpowiedzUsuń
  86. W imieniu Fifika proszę o "Naciśnij mnie". Na fb udostępniliśmy plakat jako Agnieszka Balon. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Naciśnij mnie

    Lubię i udostępniam na profilu Mona Z-ak

    OdpowiedzUsuń
  88. WYBIERAM "NACIŚNIJ MNIE" DLA CHRZEŚNIACZKI

    Udostępniam plakat i polubiłem na FB jako Piotr Rew-ski

    OdpowiedzUsuń
  89. Marzy nam się Takie naciskanie :D (fb) Elka Dawidek

    OdpowiedzUsuń
  90. Naciśnij mnie...o to książka dla Mojego Artysty :P (udostępnione na fb)

    OdpowiedzUsuń
  91. "Naciśnij mnie"
    Polubiłam i udostępniłam jako Waldorf Dolls by Kukla

    OdpowiedzUsuń
  92. A gdzie moje skarpetki mamo?
    A gdzie kąpielówki?
    Gdzie moja lektura?
    Gdzie ulubione płatki?
    Gdzie świnka przytulanka?
    Gdzie się podziała zima?
    Gdzie mieszka noc jak jest dzień? Gdzie ... gdzie ... gdzie.... - pytają dzieci.
    Gdzie jest kawa?
    Gdzie mleko?
    Gdzie cukier? - pyta mąż.

    A GDZIE JEST TYTUŁ? - pytam ja
    Marta Sz.

    OdpowiedzUsuń
  93. "Naciśnij mnie"
    Udostępniłam i polubiłam jako Waldorf Dolls by Kukla

    OdpowiedzUsuń
  94. " A gdzie tytuł ", poproszę w imieniu mojej trójeczki dzieciaków.
    Belcia Izabelcia

    OdpowiedzUsuń
  95. " Turlututu, to ja ":)
    Udostępniłam jako Emilia Gaik
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Turlututu akuku to ja :)
    polubione i udostępnione jako Ewelina Kuderewicz

    OdpowiedzUsuń
  97. "A gdzie tytuł?" Turlututu już mamy i polecamy

    Polubione na fb jako Ellishabeth Zalewska

    OdpowiedzUsuń
  98. Naciśnij mnie !
    Udostepnilam i polubilam jako Izabela Knera

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie znam żadnego tytułu. Chętnie poznam. Może na dobry początek "Naciśnij mnie"?

    OdpowiedzUsuń
  100. My z Majeczką wybieramy książeczkę pt. " Naciśnij mnie " :-) Plakat konkursowy udostępniony i polubiony z konta na FB - Paulina Majka :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Naciśnij mnie- Weronika K.

    OdpowiedzUsuń
  102. "Naciśnij mnie" :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  103. Ustawiam się po "A gdzie tytuł?"

    Na fb lubię i udostępniam jako Ewelina Sz

    OdpowiedzUsuń
  104. Naciśnij mnie :) FB Joanna Akslukes

    OdpowiedzUsuń
  105. Naciśnij mnie poprosimy:) Kasia Bujaczek

    OdpowiedzUsuń
  106. Turtututututututu poprosimy :)
    polubione jako Anna Mariusz Julian Góral :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Naciśnij mnie dla Nikolki poprosze, walczy mama Dominika Drobka :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Naciśnij mnie :) Udostępniam jako Monika Kic

    OdpowiedzUsuń
  109. Naciśnij mnie :) Udostępniam jako Monika Kic

    OdpowiedzUsuń
  110. Rafał Surmacz9 czerwca 2014 09:36

    " Turlututu, to ja " BYŁO BY SUUUUUPPPEEEEEEEEERRR :)

    pozdrawiam
    Rafał S.

    OdpowiedzUsuń
  111. ,,Naciśnij mnie,,
    kmiecik elżbieta FB

    OdpowiedzUsuń
  112. ''Naciśnij mnie''
    Kasia Koch

    OdpowiedzUsuń
  113. " Turlututu, to ja " proszę w imieniu mojej trójeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  114. " Naciśnij mnie ",

    Alicja Kołodziejczyk

    OdpowiedzUsuń
  115. " Turlututu, to ja " poproszę
    udostępniam i lubie na fb jako Karola Kaczorowska

    OdpowiedzUsuń
  116. Wybieram " Naciśnij mnie "
    na fb lubię na profilu Ann Glowacka

    OdpowiedzUsuń
  117. chcielibyśmy wygrac książeczke pt. Turlututu, to ja
    polubienia i udostępnienia na moim profilu: Jaco RR-i

    OdpowiedzUsuń
  118. "a gdzie tytuł" Jagoda Szypuła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się!
      Marzę o "Naciśnij mnie" :)
      Udostępniłam jako Edyta Chmura

      Usuń
  119. A GDZIE TYTTUŁ? :)
    AGATA FILEWICZ

    OdpowiedzUsuń
  120. A GDZIE TYTUŁ? :)
    AGATA FILEWICZ

    OdpowiedzUsuń
  121. Ale się cieszę, a jeszcze bardziej moja córa! Dziękujemy bardzo za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".