Przejdź do głównej zawartości

Siostry...


Rodzeństwo to najlepszy prezent jaki możemy otrzymać od naszych rodziców...

Nierozerwalne siostrzane więzi między Ladies są od samego początku narodzin Oli, to Wiki razem z Tatą pierwszy raz ją kąpała. Gdy była jeszcze niemowlakiem martwiła się gdy tylko usłyszała jej płacz, chciała pomóc na tyle ile potrafiła. Zabawiała kiedy to humorki młodsza siostra miała. Jedna za drugą w ogień by skoczyła, choć kłócą się niemiłosiernie nawet o najmniejszą zabawkę. Zawsze o sobie wzajemnie pamiętają, kiedy Oli chce pić, prosi też o kubeczek dla Wiki. Kiedy widzę je razem serce me rośnie, bo wiem że już zawsze będą siebie miały...
Staramy się nie wyróżniać żadnej z nich, ale czasem się nie da i z bólem ciężkim ulegamy jęką, wymuszaniem i płaczem Oli. Ich kłótnie jak narazie są o pierdoły i mam nadzieję, że jak najdłużej tak pozostanie.
Gdy jednej z nich dzieje się coś złego, widzę jak nawazjem sobie pomagają, wspierają, okazują sobie niewinną dziecięcą ale jakże bezgraniczną miłość !
Są ze sobą codziennie na dobre i na złe...
Boję się tylko by nie popełnić błedu, by żadna z nich nie czuła się gorsza, dlatego staram się poświęcam im jak najwięcej uwagi, nakierować kiedy ich niecne plany w złą stronę się kierują.
Każdą ich sprzeczkę próbuję rozładować, bo po co i na co im kłótnie gdy żyć w zgodzie trzeba :)
Patrząc na nie widzę siebie i moją siostrę, z którą w dzieciństwie "koty darłyśmy", ale byłyśmy zawsze dla siebie co by się nie działo.
SIOSTRA to najlepsza przyjaciółka (druga po Mamie), nie wyobrażam sobie życia bez niej,
bo komu w ramię bym się wypłakiwała ? 
z kim bym miała najpiękniejsze wspomnienia?
o chłopaków najprzystojniejszych bym walczyła?


Mam wielką nadzieję, że nasze Ladies będą zawsze się wzajemnie szanowały, pomagały i przede wszystkich kochały,
bo SIOSTRA to taki skarb, który kurczowo trzeba trzymać przy sobie !!!!





   

 




Komentarze

  1. ostatnie zdanie :) nie ma to jak rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny wzruszajacy wpis :) to prawda siostry sa niezastapione <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka jest różnica między siostrzyczkami ?
    Są cudowne !
    I te koczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć siostrę. Niestety nie ja nie mam i bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostry.... bracia...rodzeństwo to skarb największy i najpiękniejszy. To miłość najbardziej szczera i oczywista....
    choć czasem kłótnie, krzyki i łzy.... to jednak nierozerwalna więź :))
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam siostrę, ale niestety za duża różnica wieku by się dogadać.

    Piękny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę Ci by małe zawsze się tak kochały i pomagały sobie wzajemnie :) Po zdjęciach widać, że więź która je łączy jest naprawdę wielka :)

    z chęcią zaobserwuję, uwielbiam takie blogi jak Twój :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie napisane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są! <3
    Rodzeństwo to potęga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Pierwsze zdanie już wciąga. Musiałam przeczytać. Też mam dwie dziewczynki i moim największym marzeniem jest by były ze sobą blisko. Wiem, że to w dużej mierze zależy też od rodziców czyli nas. Sprawiedliwie - to słowo jest ze mną każdego dnia. I zawsze już chyba będę się zastanawiać czy na pewno odpowiednio go używam. Twoje słowa dają do myślenia ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tekst :)
    Ja więzi z bratem nie mam mimo że tylko rok różnicy między nami, ale wierze że jak by była potrzeba to pojawiłby się by pomóc... Kiedy urodziłam Karinę od razu wiedziałam, że rodzeństwo musi być, a jak między nimi będzie to się okaże w przyszłości :) śliczne te twoje córy :)
    Pozdr i zapraszamy do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".