Przejdź do głównej zawartości

Nowy rozdział...



Od ponad roku na blogu panowała totalna cisza, żadnych postów, zdjęć.
Nasze życie zdecydowanie się zmieniło, a niebawem wywróci się zupełnie do góry nogami, ale o tym później...


Robię teraz to co lubię, bez żadnego przymusu za to z ogromną satysfakcją tym bardziej, że Ladies i moi najbliżsi nieustannie mnie dopingują ;)
Zaczęłam swoją przygodę z szyciem, udało mi się w miarę szybko znaleść wspólny język z moją "wspólniczką" maszyną i tak o to powstała marka ViOli, która daje mi wiele radości i możliwość rozwoju o czym marzyłam od dawna.
W mojej ofercie znajdziecie: spódniczki TUTU, pompony tiulowe, opaski, girlandy, kocyki, poduszki, literki...
Od czasu do czasu pojawiają się nowości, bo głowa ma pełna pomysłów ;)
zachęcam Was drodzy moi do zapoznania się z ViOli być może komuś do gustu przypadnie i w sobie rozkocha :D
https://www.facebook.com/ViOli-1597395997215896/

https://www.facebook.com/ViOli-1597395997215896/


Jest jeszcze jedna bardzo ważna dla mnie nowina, którą postanowiłam się z Wami podzielić...
W marcu zostaną po raz 3 mamą!
Dacie wiarę, że Wiki i Oli będą niebawem tulić w swym ramionach malutką siostrzyczkę ?
szczerze Wam powiem, że doczekać się nie mogę i choć obaw pełna jestem wierzę w to że i tym razem wspólnymi siłami damy radę i będziemy jeszcze bardziej szczęśliwi niż dotychczas :)

Postanowienie mam takie by wrócić do pisania i w miarę możliwości dzielić się z Wami naszymi zmanganiami, zatem WITAM się z Wami ponownie Kochani i liczę na miłe przywitanie :* :* :*


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".