Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu Perfekcyjną Mamą Być & ViOli


Zapraszam Kochani na ogłoszenie wyników konkursu, w którym Wasza liczba przerosła moje oczekiwanie, pisanie ręcznie Waszych imion i nazwisk to było istne wyzwanie ale do sedna...
Bardzo dziękujemy Wam za tak liczny udział i liczymy, że zostaniecie z nami, a Waszą obecność będziecie pokazywać nam przez komentarze i aktywność na blogu i fanpage'u :)


ZAPRASZAMY NA LOSOWANIE !


Zwycięzcy GRATULUJEMY i  prosimy o kontakt z nami przez nasz fanpage w ciągu 3 dni.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział i zapewniamy, że jeszcze nie raz coś dla Was przygotujemy !!! :*




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".