Przejdź do głównej zawartości

Niedziela z Nanny Bell



Niedziela minęła nam pod znakiem ogromnej frajdy i nie opisanej radości jaką dały nam super kobitki z Nanny Bell, poprowadziły zajęcia dla dzieci podczas śniadania na trawie, które cyklicznie odbywa się co tydzień przed Infobox-em w Gdyni. 


Czytanie bajek, robienie mandali z koralików, tatuaże wodne, robienie figur przeróżnych z piankoliny, malowanie arcydziełka, a raczej strzelanie farbami ze strzykawek  i masa pozytywnej energii to coś spotkało nas właśnie w ten jeden dzień.
Ladies mówią : "było czadowo ! " i ja powiem Wam to samo, bo nie raz buzię sama z zaciekawienia otwierałam, bo Kasia z Nanny Bell pomysłów ma cały zapas i ze świeczką takiej Super Niani szukać, co serca dzieciaczków w moment skradła <3
Zresztą sami zobaczcie ile radości nam przyniosła zabawa, bo opisać słowa się jej nie da !























Kochani jeśli ciekawi Was gdzie "dorwać" możecie najfajniejsze Nianie ?
odsyłam na stronę Nanny Bell -------> http://trojmiasto.nannybell.pl/

Dziękujemy raz jeszcze Kasi za mega pozytywne spotkanie i bardzo żałujemy, że nie możemy zabrać Cię ze sobą do Kołobrzegu ! :)









Komentarze

  1. ale fajnie spedziliscie dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym taką farbą postrzelała ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż miło się patrzy na tak zainteresowane zabawą dzieci, niby takie nic a ile radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zajęcia dla dzieci to świetna sprawa.
    Widać że sprawiło im to mnóstwo frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pomysły na zabawy urodzinowe, może część wykorzystamy :) Z taką nianią nie da się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zabawa, widać że dzieci zadowolone. Tak to już jest , że w większych miejscowościach jest sporo atrakcji dla dzieciaczków . U nas z tym skromniej .

    A tak wg, chciałam się przywitać, bo widziałam Twój blog na liście Bloginie -spotkania blogujących mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog na pewno bede tu zagladac . pozdrawiam i zapraszam do siebie :) www.eveningcandle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! ja ostatnio szukałam jakiś tanich i dobrych ubranek dla mojego maluszka i znalazłam http://trendydzieciak.pl/ naprawdę wszystkim POLECAM !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".