Przejdź do głównej zawartości

We love Gdynia vol 2


Mijają kolejne piękne dni, które dane nam jest spędzać w Gdyńskim klimacie i jego okolicach. Na co dzień nie próżnujemy, zdobywamy kolejne place zabaw, plaże, zwiedzamy... 
Przede wszystkim cieszymy się sobą i tą Gdynią cudną, którą pożegnać będziemy musiały za dni parę, ale o tym nie dziś bo kto lubi rozstania ? :/


Udało nam się spotkać wspaniałych ludzi, a jednym z nich był duet dla mnie perfekcyjny czyli Ania&Blanka z bloga blaneczkowo.blogspot.com !
Nasze najmłodsze czorty od razu sobie do gustu przypadły, a my miałyśmy choć maleńką chwilę by tym razem nie internetowe lecz face to face ze sobą zdań kilka wymienić :)
Dziękujemy za miłe, choć krótkie spotkanie i mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś w niedalekiej przyszłości się spotkamy <3

Łapcie zatem nasze fotki, dzięki którym to co najpiękniejsze udało nam się na nich zatrzymać :)

































Pamiętajcie, że kiedy nas mało tu na blogu i fb to zawsze możecie zajrzeć na nasz instagram, by być z nami na bieżąco !!! <3
http://instagram.com/perfekcyjnamama


perfekcyjna mama instagram




Komentarze

  1. Oczywiście i nam miło było :) Nasze dziewczynki rzeczywiście polubiły się z miejsca - mam nadzieję, że jeszcze będzie możliwość spotkać się na dłużej ;) No i tym razem Matce telefon się nie rozładuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, kocham nasze morze :)
    Cudne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".