Przejdź do głównej zawartości

Zielone smoothie





Od jakiegoś czasu staramy się by w naszym jadłospisie było jak najwięcej warzyw i owoców, które to bogate są w witaminki ;)

Nasze drugie śniadania to modne ostatnimi czasy smoothie.
Dziś podzielimy się z Wami przepisem na jedno z naszych ulubionych:



Zielone smoothie

składniki:



1 garść lodu
2 porządne garści jarmużu
2 banany
1 pomarańcz
1 marakuja
2 szkl.wody



Lód blendujemy w pierwszej kolejność. Wrzucamy jarmuż, banany, marakuję, wyciskamy sok z pomarańcza i dodajemy jego miąższ. Wlewamy wodę i miksujemy na największych obrotach, przelewamy do naszych ulubionych słoiczków i delektujemy się pysznym zielonym smoothie :D



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".