Przejdź do głównej zawartości

o tym, że ...


Czas nieubłagalnie płynie,
a z każdym nowym dniem Ladies są coraz starsze i jakby dojrzalsze...
a gdyby tak móc zatrzymać czas na chwilę,
by wyłapać to co w nich najlepsze,
cieszyć się sobą i beztrosko żyć...
Szkoda, że możliwości takich brak,
bo teraz jest ten najważniejszy czas,
gdy Lady Oli co dzień nowych wrażeń nam dostarcza,
choć lekko nie jest,
bo by chwilę czemuś poświęciła trzeba się nad nią nieźle powyginać,
trzeba cierpliwości i zrozumienia!
Ta nasza kochana 2 latka,
której zasób słów zbyt ubogi, 

by wyrazić dokładnie to czego chce
komunikuje się z nami często przez krzyk i awantury,
po czym strzela "focha" i idzie dalej....
bywa i tak że zabawkami rzuci,
ktoś może nam zarzucić, 
że coś z nią nie tak (bo jak wiadomo ludzie uwielbiają się czepiać)
ale ja wiem, że to zdrowy objaw i oznaka tego,
że nasza Lady pokazuje nam że jej zdanie też się liczy,
bo chce decydować sama o "sobie" mimo swoich "tylko" 2 lat.
Jej wyobraźnia jest ogromna,
a ja uwielbiam patrzeć jak się bawi,
koloruje, układa...
potrafi znaleść wiele zastosowań zabawek,
o których ja bym nawet nie pomyślała.
Jest naszym małym "czortem",
dzięki któremu każdy dzień jest inny i dostarcza nam wiele nowych doświadczeń...


















Na naszym fp, wciąż trwają licytację, z których całkowity dochód zostanie przeznaczone na leczenie i rehabiliatcję Matiego, którego "poznać" mogliście ---> TU



Komentarze

  1. Grzecznie rysuje po karteczce a nie po stole, idealne dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bunt i foszki są rzeczą normalną :) Grunt, by umieć je też troszkę temperować i nie dać sobie wejść na głowę. Sama jestem mamą buntowników, więc wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja małą artystkę , skoro już kredeczki na paluszkach ma, zapraszam do konkursu z super nagrodami http://sprytnamamablog.blogspot.com/2014/01/konkurs-laurkowy-tam-gdzie-wyraz-dwatrzy.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej genialne kredki! Muszę takie juniorowi zakupić ;))
    A czas fakt, odkąd jest junior - płynie znacznie za szybko :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".