Przejdź do głównej zawartości

Bibloteczka Ladies vol.2


Przyszedł czas by pokazać Wam drugą część bibloteczki Ladies,
jeśli umknęła Wam część pierwsza to zapraszamy TU.

Wszystkie książkowe skarby
Ladies otrzymały od Wydawnictwa Babaryba,
za co dziękuję w ich imieniu,
bo dołączyć mogły do szczęśliwców,
którzy to w swoich zbiorach same cuda mają !!! :)


1. Na budowie oraz Auta - Stephan Lomp
to dwie wielkoformatowe kartonowe książki,
które to sprawiły,
że Lady Oli na chwil kilka dłuższych pochłonęły...
paluszkiem swym sprytnie w nich znajduje:
straż pożarną, auta przeróżne, słonie, żyrafy...
książki tak kolorowe i z niezliczoną ilością przeróżnych szczegółów,
że za każdym kolejnym ich otworzeniem dostarczają nowych wrażeń.
Nabyć je możecie TU:
Auta
Na budowie







2. "Gąska Zuzia i pierwsza gwiazdka" - Petr Horacek
była naszą najczęściej czytaną książką do snu w czasie świąt,
a Gąska Zuzia polubiona przez Ladies w mig została
i bohaterką ją nazwały,
bo gwiazdki pierwszej szukać się odważyła,
a w trakcie tej niebezpiecznej wędrówki
poznała co to prawdziwa przyjaźń,
i magia świąt Bożego Narodzenia ...
książka uczy,
ale i oko cieszy,
bo pełna pięknych ilustracji.

Dostępna w sprzedaży TU -->"Gąska Zuzia i pierwsza gwiazdka"






Czas na książki autora Herve Tullet'a,
który to dzieci,
w swych książkach w podróż nie zapomnianą zabiera....

3. "A gdzie tytuł"
książka ta wciągnęła nie tylko Ladies,
ale również mnie zresztą jak wszystkie pozostałe
książki które Wam tu pokażemy...
pełna kolorowych ilustracji,
niedorysowanych postaci,
niedopowiedzeń,
sam autor nawet się w niej pojawił...
Książka opowiada o bohaterach,
którzy mają wystąpić w bajce,
lecz jeszcze jej nie znają.
Zabierają więc nas do pracowni,
w której to sam autor ją tworzy....
a gdzie tytuł? sami musicie się przekonać !!!! :)
dostępna TU ---> "A gdzie tytuł"







4. "Turlututu. A kuku, to ja !"
wspólne malowanie,
lot w kosmos,
potrząsanie książką,
malowanie,
śpiewanie i nawet krzyczenie...
to wszystko przeżyjemy wspólnie z Turlututu,
który zabierze nas w podróż....
bawi nie tylko dziecie, ale również dorosłych!!!

dostępna TU ---> "Turlututu.A kuku to ja !"





5. "Naciśnij mnie" - światowy bestseller !!! :)
zajmuje honorowe miejsce w bibloteczce Ladies.
Pobudzi wyobraźnię nie tylko tych najmłodszych,
ale także nas rodziców,
bo wielką frajdą jest dmuchać na kropki,
które się nagle rozpraszają,
książką potrząsać by na miejsce swe wróciły,
albo klaskać by rozmiar swój zmieniły..
Bawić się z nią może cała rodzina !!!

My uwielbiamy i każdemu polecamy :)
dostępna TU ---> "Naciśnij mnie"











Komentarze

  1. Mamy je wszystkie :)) To Wydawnictwo ma naprawdę fajne książki dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na budowie oraz Auta - Stephan Lomp- widziałam te książki na kilku blogach i chyba się na nie skuszę bo bardzo pozytywne opinie mają

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nacißnij mnie" to genialna książka, z całá resztá mamy zamiar się zapoznać. Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycja nr 1 idealna dla mojego Myszora

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Nicola uwielbia czytać :) tzn słuchać :)
    A bajeczki rewelacyjne chyba się skusimy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".