Przejdź do głównej zawartości

"Kości" - nietypowy kryminał dla dzieci

Bibloteczka Ladies pełna jest książek,
podziwiać ją możecie TU i TU 
ale ostatnio się powiększyła o tą JEDNĄ :
wyjątkową, tajemniczą, pobudzają wybraźnię,
która nawet i mnie w swą historię wciągnęła.

"Kości" to pierwsza książka z serii Zagadki jeża Pepe,
która wywołała niezłe poruszenie w nas :)
Wciągający "kryminał",
który od samego początku do końca trzyma w napięciu.
Historia Muchomora - psa,
którego zakopywane kości
giną w nieznanych okolicznościach.
Razem ze swoim przyjaciele jeżem Pepe prowadzą śledztwo,
które ma na celu rozwiązać zagadkę.
Obserwują zwierzęta,
które zamieszkują na podwórku Muchomora,
robią płapki...
nie przynosi to jednak rzadnych rezultatów.
Wykorzystują zatem węch Muchomora,
dzięki któremu złodziej kości zostaje namierzony,
a kto nim jest?
to pozostanie naszą słodką tajemnicą :)

Podsumowanie moje jest takie:
"Kości" zachwycą
każdego książkowego mola !













Wydawnictwo Raducha założone zostało przez małżeństwo
Magdalenę i Wojciecha Raducha,
których marzeniem od zawsze było wydawanie książek dla dzieci.
To właśnie oni wciągneli nas w świat kryminałów dla dzieci,
które to nieśmiało powoli pojawiają się na naszym rynku.
Ilustrację do "Kości",
które mnie osobiście bardzo ujęły wykonała Angelika Salska.


Książki zakupić możecie internetowo TU ---->kontakt@raducha.pl
Zachęcam również do odwiedzania strony Wydawnictwa Raducha,
na której co jakiś czas pojawiać się będą kolejne książki z serii Zagadek Jeża Pepe.




Komentarze

  1. Nie słyszałam o kryminałach dla dzieci :) Pierwsze wrażenie pozytywne na drugie przyjdzie nam długo czekać bo książeczka chyba dla dzieci 3+?

    OdpowiedzUsuń
  2. Autor wyczuł (niczym pan Muchomor) niszę rynkową na zapotrzebowanie na kryminały na maluchów . Właśnie tak sobie wyobrażałam postacie z tej książeczki. Mam tylko pretensję, że jest ona za krótka. Syn mi każe ją czytać po dwa razy przed spaniem. Wspaniała tqakże kolorystyka i oprawa. Zdecydowanie polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".