Przejdź do głównej zawartości

Nowy rok, nowe marzenia, nowe plany...


Kilka dni temu żegnałyśmy stary rok,
choć dla nas był bardzo łaskawy i wiele cudnych chwil nam dostarczył
to z niecierpliwością czekamy co przyniesie nam ten NOWY ! :)

Nowy rok to nowe plany, marzenia...
jest ich tak wiele,
że aż boje się nimi z Wami podzielić co by nie zapeszczyć,
więc jeśli możecie to kciuki mocno za nas trzymajcie,
bo z Wami nam jakoś łatwiej !!!
Z tym nowym rokiem jakby
więcej wiary w samą siebie i w to co robię...

Marzeniem mym by Ladies wciąż tak radosne były,
by uśmiechem swym co dzień nas darzyły,
bo one nadają naszemu życiu sens i napędzają do działania...

Pojawi się też wiele współprac nowych,
co byśmy mogły Wam pokazać nowości przeróżne...

Ten rok z pewnością przyniesie wiele niespodzianek,
które przyniosą radość nie tylko nam, ale również WAM !

Postanowień w kalendarzu zapisanych brak,
a dlaczego?
dlatego że jakoś nie w moim to zwyczaju,
bo jak coś postanawiam to nie musi to być równie dniu nowego roku....
Ot co!!! :)

nowy rok, nowe marzenia, nowe plany....
i pierwsze zdjęcia Ladies :)

p.s. niebawem pierwsza niespodzianka dla Was się pojawi,
więc wypatryjcie !!!














Komentarze

  1. Zdrowie najważniejsze :) Powodzenia w spełnieniu Twoich marzeń i planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki za Wasze marzenia żeby wszystko się spełniło. A dziewczyny cudownie roześmiane więc Nowy Rok zapowiada się wesoło:) Ohh i ten kombinezon z falbanką z tyłu miodzio że też ja mam chłopca;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za realizację marzeń :)
    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że zrealicujecie marzenia! Bo same się nie spełnią! Świetne dzieciaczki
    zapraszam do mnie na notkę: http://pastelowe-niebox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dziewczynki:-) Wszystkiego dobrego w nowym roku! Realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry plan to podstawa :) Życzę, żebyś osiągnęła wszystko, co sobie zaplanujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tex mamy ten kombinexon super sprawa :)sciskamy
    http://kulleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".