Przejdź do głównej zawartości

Pomóżmy razem spełnić marzenie Matiego !

Jako mama dwójki zdrowych dzieci,
wiem ile czasu i poświęcenia "kosztuje"
codzienna opieka nad nimi,
zadbanie o to by niczego im nie zabrakło...
Kiedy więc widzę moją ukochaną koleżankę,               
która to na krok swojego chorego synka nie opuszcza
i z całych sił próbuje pomóc mu jak tylko się da,
jestem dla niej pełna podziwu,
ale łza się sama w oku kręci i tysiąc pytań w głowie
w chwil kilka się rodzi: "Dlaczego...?"
na których odpowiedzieć sobie nie potrafię.

Mati to wesoły niespełna 3 letni chłopczyk,  
który od 1-ego dnia swoich narodzin dzielnie walczy...
Urodził się z rozszczepem kręgosłupa,
przepukilną oponowo - rdzeniową i wadą nóżek.
Jego rokowania były bardzo małe,
jednak Mati wbrew temu
opanował siadanie,pełzanie, raczkowanie,
czym udowodnił swoją siłę walki!
Dla mnie jest dzieckiem z uśmiechem od ucha do ucha,
potrafiącym w mig złe myśli przegonić.
Chciałabym by kiedyś razem z moimi Ladies beztrosko biegać mógł
i w pełni korzystać z dobroci dzieciństwa,
bo załuguje na to jak nikt inny !!!
Podziwiam ich cudną rodzinę za wolę walki i siłę !

Obecnie największym marzeniem jego rodziców

 i jego jest to by mógł samodzielnie chodzić,
lecz bez rehabilitacji, leczenie w poradniach specjalistycznych
i ortopedycznego sprzętu nie będzie mogło się spełnić...



Pomóżmy razem Matiemu !!!
Wszelką pomoc finansową proszę kierować       
na konto Fundacji "Zdąrzyć z pomocą"
ul. Łomińska 5
01-685 Warszawa

BPH S.A. Oddział w Warszawie
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
- z dopiskiem 18312 Grębowski Mateusz - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

możecie również podarować dla Matiego 1% podatku,
wszystkie szczegóły znajdują się w prawym rogu na stronie głównej bloga.



KOCHANI!

POTRZEBNA WASZA POMOC!
poszukuje firm, osób prywatnych, które mają wielkie SERCA!
i przekazałyby na licytację jakiś przedmiot/przedmioty...
bądź cokolwiek innego.
wszystkich którzy chcą pomóc proszę o kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl
całkowity dochód z licytacji zostanie przekazany na leczenie i dalszą rehabilitację Matiego.
każda nawet najmniejsza pomoc się liczy!!!
udostępniajcie ten post na swoich blogach,
fanpejdżach, kontach na fb i gdzie tylko się da,
 BY BYŁO NAS JAK NAJWIĘCEJ !!!! 


Do tej pory znalazło się już kilka osób z dobrymi serduchami,
za co dziękujemy i liczymy że Wasza liczba będzie się powiększać !
Tymczasem zapraszamy do śledzenia naszego fp,
bo już jutro rusza pierwsza licytacja dla Matiego ! :)
Licytacje:
*unikatowa para Attipasków od Attipas PolskaTU
*zestaw książek od Klocek i Kredka (których znacie i uwielbiacie) : TU

Post będzie co jakiś czas aktualizowany,
abyście na bieżąco wszystko wiedzieli !
Wiele informacji pojawiać się będzie również na naszym fp:


Komentarze

  1. Mamy już swoich podopiecznych, ale za każdym razem kiedy widzę chore dzieci coś się we mnie buntuje. Może coś jeszcze wyskrobię dla Matiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy Rodzicami Matigo i za wszelką pomoc oraz szczere chęci, słowa wszystkim Wam DZIĘKUJEMY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz 1% niech bedzie tą kroplą pomocy dla Matiego.
    Śliczny chlopczyk. Pomogę na tyle ile mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i zapraszam do mnie - nominuję tego bloga do Liebster award :) szczegóły na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że pomagasz. Ja nic cennego nie mam co nadawałoby się na licytację ale 1% chętnie oddam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak niewiele, tylko 1%, a naprawdę można pomóc. Wiem o tym z zeszłorocznego doświadczenia. Nie mam wielu czytelników, ale postaram się rozpowszechnić informację. W końcu liczy się każdy grosik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".