Przejdź do głównej zawartości

Urodzinowe łupy Ladies

Maraton imprez urodzinowych trwa nadal,
ale Ladies swoje już za sobą mają,
więc przyszedł czas by pochwalić się ich prezentowymi łupami.


"Łupy" urodzinowe Lady Wiki:

*Kucyk Little Pony do kolorowania,
który to pozwolił jej swą wyobraźnię
na niego magicznymi mazakami "przelać".

*Kreator mody,
dzięki któremu Lady może ubierać księżniczki według własnego widzi mi się :)


który to serce Ladies skradł.
Mówi po polsku i w swoim języku,
co sprawia  że większość czasu z Oli spędza,
bo mowa podobna :p






*2 Lalki Barbie,
które z powodzeniem zadomowiły się
w domu z pozostałymi :)


*kredki, klocki itp.
*puzzle Monster High

*wymarzone książki :
"Ciasta, ciastka i takie tam"
"Mapownik"
Wydawnictwo Dwie Siostry










*Magic Jinn co w myślach czytać umie,
pomyśl zwierze, a on zgadnie o jakim myślisz :)
(zabawka w pełni pochłonęła nie tylko Wiki, ale i nas)





*do kolekcji kalendarzy adwentowych dołączyły 2 nowe

*prezenty z tych praktycznych:
piękne buty
cudna pościel w sówki








"Łupy" urodzinowe Lady Oli:

*Puzzle-zdjęcie z Tatą Chrzestnym 



*Książki:
Wydawnictwo Dwie Siostry




*pozostałe:
słodyczy od groma,

piękne kartki urodzinowe,
kalendarze adwentowe (z książeczkami w j.niemieckim, co by mama jego znajomością wykazać się mogła)
pościel w piękne motyle,
buty,
i bombki Hello Kitty,
które okazały się prezentem najbardziej "trafionym",
bo przez cała imprezke jej towarzyszyły :)















Mam nadzieje, że czymś Was zainspirowałyśmy, bo 6 grudnia tuż tuż :)



Lady Oli:
zielona sukienka z koronką Little Lena
granatowa sukienka z koronką Katarzyna Sokół

Lady Wiki:
szara spódniczka z pomarańczową koronką Little Lena



Komentarze

  1. Prezenty pierwsza klasa. Mi kucyk do malowania bardzo się podoba - rozwija i bawi. Super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne. Ja uwielbiam takie praktyczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty- bo widać, że są przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnóstwo pięknych i praktycznych prezentów, ale można prosić coś bliżej na temat tego ""czegoś"" co myśli czyta nie widziałam wcześniej takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie takie cudowne :D
    kucyk genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko Bosko ! FURBY ! ! ! ! ! ! ! IDEALNY prezent dla Kubusia ! pluszowe ,ma duże oczy i GADA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne prezenty...Mapownik świetny ma mamy mapy i chyba zaopatrzę się w mapownik jeszcze))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat dla jubilatki :) a prezenty super

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochamy Furby'iego, mamy różowego:) Olka non stop się nim bawi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne buty widać, że porządne. Skąd poszewki w motyle ? Moja Siostrzenica je uwielbia więc można by było kupić pod choinkę :)
    Wszystkiego co Najlepsze 100 lat na spelnienie wszystkich Marzeń i duzo,duzo słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię kochana !
    http://mama-kubusia.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat x 2!!!
    Inspirujemy się tymi prezentami i... czekamy na kolejne nasze latka, żeby wykorzystać pomysły. Kalinka za 2-3 lata na pewno nie pogardzi takimi łupami :-)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowości do nas.
    Mama i Kalinka
    i Katie Baby

    OdpowiedzUsuń
  13. nad "ferbim" to i my się zastanswiamy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".