Przejdź do głównej zawartości

Uciekający czas




Marzeniem mym jest doba dłuższa,
bo te 24 godziny to zdecydowanie za mało,
petycje z chęcią bym napisała
o jej przedłużenie ale do kogo? :)

Gdy mam czas by w miejscu się zatrzymać,
patrze na te dwie nasze Ladies kochane
i żałuje że czas tak szybko leci...
pamiętam jak dziś te piękne uczucie związane z przyjściem na świat Wiki,
a już jutro nasza mała dziewczynka kończyć będzie 6 lat!
Lady Oli to też już prawie "dorosła",
choć wydawać by się mogło że tak niedawno ja matka z bólami na porodówce się zmagałam,
a to "już" 2 lata miną 25 listopada.
Chciałabym zatrzymać czas na zawsze,
a raczej Ladies by kochanymi dziewczynkami do końca życia już zostały,
tymi słodkimi co rano do łóżka naszego się ładują,
co buziakami i uściskami nas co dzień obdarowywują,
których miłość bezgraniczna i taka szczera...
nie chciałabym by dorosły,
choć wiem że tego zrobić się nie da!
Dla nich i z nimi żyje się nam łatwiej,
choć kolorowo nie jest,
ale one sprawiają że to co szare kolorów nabiera
i wiara w to co niemożliwe wraca!

Kochamy z sił całych nasze dwa czorty kochane !!!! <3
Choć różki coraz częściej nam pokazują,
to i tak najwspanialsze na świecie są całym....

















        
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czas ucieka, ale na poszukiwania różniastych firm wartych uwagi matka czas zawsze znajdzie :)
i tak o to razu któregoś natrafiłam na Katie Baby,
firma ta znana jest całej Europie,
a w swoje ofercie ma same perełki,
na które nie raz oko zawiesiłam.

Ciepłe, wygodne i eleganckie kamizelki,
które Ladies okazje mają na sobie nosić
to absolutny MUST HAVE ,
dla każdej małej damy co to na modzie się zna choć trochę :)
W okresie zimowym niezastąpione, 

a kolor pudrowego i błyszczącej srebrnej niteczki
dodaje subtelności i szyku.
Z chęcią i sobie bym taka sprawiła,
no ale siła wyższa ;p

Kamizelki cudne i to bez dwóch zdań,
a karteczki dołączone do niech mówią same za siebie !



Komentarze

  1. Samych cudownych dni dla dziewczynek! Wiem, o czym piszesz, chętnie się przyłączę do tej petycji! Tak bym chciała patrzeć, jak dzieci rosną, zdobywają szczyty, wkraczają w życie, rozwijają się, a z drugiej strony wtuliłabym się w nie i patrzyła jak oddychają i śmieją tak bez końca ....

    OdpowiedzUsuń
  2. 25 listopada - w Moje imienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten pudrowy róż pasuje do twoich dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są!!!! u nas zamieszkała cudna sukienusia.Ubranka są bajeranckie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".