Przejdź do głównej zawartości

Ciepłe buty na stopy swe włóż, ale już !!!


Wielkimi krokami, zbliża się ona,
ta przez wszystkich "upragniona",
co sroga być potrafi,
więc czas na ciepłe ubranie dla stóp nastał !

Na rynku jest wielu producentów obuwia dla dzieci,
ale które będzie najbardziej odpowiednie i nasze oczekiwania spełni?
Ja jako matka, zwracam ogromną uwagę
nie tylko na wygląd, ale i jakość tego co Ladies na siebie "włożyć" mają.
Zima jest porą roku szczególną,
kiedy to niskie temperatury nikogo nie dziwią,
dlatego tak ważne jest ubranie stóp naszych i naszych dzieci
w coś co je ogrzeje.
Buty Bobux, spełniły moje wszystkie dotychczasowe oczekiwania,
bo nie zaburzają zdrowego rozwoju stopy dziecka,
ochraniają i zapewniają komfort,
są wykonane z najwyższej jakości skóry,
która jest bezpieczna dla dziecka,
co zapewnia nam sam ich producent:
"Wszyscy wiemy, że niektóre dzieci lubią ssać i wkładać wszystko do buzi.
Niestety tradycyjne metody garbowania skóry wykorzystują metale ciężkie i chemikalia, które w ten sposób mogłyby przedostawać się do organizmów dzieci.
Bobux poczynił starania w kierunku stosowania metod garbowania i barwienia skóry, które nie wykorzystywałyby substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska naturalnego.
W ten sposób powstała Eco-leatherTM, czyli wyjątkowo miękka, całkowicie bezpieczna dla dzieci i przyjazna środowisku (całkowicie biodegradowalna) skóra. Podczas jej produkcji nie użyto metali ciężkich oraz innych toksycznych substancji."

Buciki są bardzo elastyczne,
co nie krępuje ruchów stopy
i nie usztywnia jej jak to jest w przypadku butów "ortopedycznych" wszystkim znanych.
Nie od dziś wiadomo,
że stopa dziecka potrzebuje swobody by zdrowo się rozwijać !
Nasz model to BLIZZARD BOOT NAVY,

Wypełnienie z owczej wełny zapewnia mocne grzanie
nawet w te najchłodniejsze dni (żałuje, że moje stopy tego zaznać nie będą mogły).
Ukrywać nie muszę, że moje dzieci lubię ubierać "modnie",
a więc design ich w 100% mnie zadowala!

Buciki Bobux są najlepsze zaraz po bosej stopie !

Na koniec słowa Bobux, które w potwierdzić dziś stanowczo mogę :
"Nasza pasja... nasz cel…
Bosa stopa to najlepsza rzecz dla prawidłowego rozwoju stopy Twojego dziecka - Bobux trzyma się tej filozofii projektując i tworząc swoje buciki."

Jeśli chcecie bliżej poznać Bobux zapraszam do sklepu:
http://bobuxpolska.pl/

oraz na ich fanpage


















Oto dowód na to że moje dziecko też się brudzi czyt. "kąpiel" w kałuży! :)



Komentarze

  1. Witam, ja osobiście preferuje naszego Bartka. Zeszłą zimą spisały sie kapitalnie, wiec i teraz czekają już w szafie. Wybór obuwia jest teraz ogromny, wiec na każdą stopke znajdzie sie coś fajnego. Pozdr. Gotujemydlasiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bartki to porazka, raz kupilismy dziecku, to nogi zawsze upocone. Tak to jest jak sie robi buty z tworzywa, a nie z naturalnych materialow.

      Usuń
  2. Cudowne. Czapa i rękawiczki bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooooo ,też o nich pisałam kilka dni temu ! CUDOWNE MAJĄ BUTY ! ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy Bobuxy i również polecamy :)
    buty lekkie jak piórko , idealne dla małej stópki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka i buciki:) Mamy trochę inne, bo te nie pasowały na nasze wysokie podbicie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".