Przejdź do głównej zawartości

Czesiociuch - oldschoolowy, nietypowy ciuch


CZESIOCIUCH wychodzi na przeciw wszystki stereotypom,
m.in tym że dla dziewczynek róż,
a dla chłopców niebieski
choć nigdy nie było to dla mnie wyznacznikiem dobierania ubrań dla Ladies,
to róż w naszych "stylizacjach" jest czestym gościem.
Post o tych ciuchach nietypowych
powstać miał już dawno,
ale zawsze coś,
bo to pogoda nie taka,
a to Lady Wiki w przedszkolu
i tak zwlekałam, aż w końcu postanowiłam,
że skoro za oknami temperatura coraz niższa,
a ja chciałabym Wam pokazać je dokładnie bez zbędnych ubrań wierzchnich
musiałam znaleść odpowiednie miejsce do zdjęć.
I tak o to na genialny pomysł dziś wpadłam,
że piwnica byłaby idealna magicznym miejscem tak samo nietypowym...

Ladies staram ubierać się przede wszystkich tak,
by swobodnie się czuły,
bo szaleć to one uwielbiają
to takie małe "łobuziarki",
dlatego sukienki to na specjalne okazje :)
Choć o nich nie zapominamy, bo swoje faworytki też mamy!

Ale do rzeczy,
CZESIOCIUCH tworzy ubrania,
które idealnie nadają się dla chłopców jak i dziewczynek,
za co go nad życie serca uwielbiamy !
Kolekcja 2013 jest genialna,
m.in. spodnie uszyte z mięciutkiego i grubego materiału,
który na mrozy zimowe w pełni się sprawdzi.
A te wzory?
których nigdzie indziej nie znajdziecie,
pełne pozytywnych barw i niestandardowych kształtów.
Ich niepowtarzalny wygląd dodaje niesamowitego charakteru,
nawet tym moim bardzo zadziornym Ladies.
Jest to absolutny nasz MUST HAVE  forever !

Zresztą sami popatrzcie i powiedzcie jak tu CZESIOCIUCHAnie uwielbiać? <3















Lady Wiki:
spodnie Basic Cube
koszulka Grey
czapka Basic Cube
trapery CCC

Lady Oli:
t-shirt Concordia Kids
streetowe spodnie Storks
buty Bobux

Ten cudny towarzysz Ladies to Koń od Korba Design,
której "wyroby" serdecznie polecamy ! :)

Komentarze

  1. aaaaaaaaaaaa ccudneeee ! :D uwielbiam i Czesiociucha i samego Czesia M. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je w czesiociuchu i innych wydaniach. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesiociucha uwielbiam nie tylko za Czesława ;) Mój syn ma koszulkę z kolorowym tygrysem i spodnie dł. 3/4, które kupiłam u nich na wyprzedaży, więc sporo tańsze niż cena pierwotna. Jakość materiałów i szycia - REWELACYJNA. To, co teraz jest dostępne na stronie sklepu jest przepiękne, szkoda tylko, że dość drogie. To jedyny minus Czesiociucha, jaki dostrzegam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość drogi ale za to unikatowe i wysokiej jakości, a to się w nich ceni.

      Usuń
  4. matko fajna sesja)) do piwnicy poszłyście?)) Cześka bardzo lubię))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matka wariatka do pwinicy z Ladies poszła, a co ?! :)

      Usuń
  5. Super matka! Jest idealnie - tak jak lubie ;)
    Biore Was w całości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te twoje dziewuszki a te ubranka całkiem ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje Dziewuszki :) a faktura spodenek CZESIOCIUCH super !! całuski dla Ladies i Perfekcyjnej Mamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i również całujemy ! a CZESIOCIUCH jest niezastąpiony :)

      Usuń
  8. Super się prezentują- na luzie i wygodnie (co najważniejsze), pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, fajne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Portki zamowione i dla córki i dla syna :)Lubimy Was i czesiociucha :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".