Przejdź do głównej zawartości

Kolorowy Ladies świat




Za oknami prawdziwa jesienna pogoda,
szaro buro, 
deszcz
i o zgrozo niska temperatura...
"uwięzione", więc w domu na dzień cały jesteśmy,
ale o nudzie mowy nawet nie ma.



Ladies uwielbiają kolorować,

nadawać barw nowych wszystkiemu co tylko w ich ręce wpadnie.

Rozwijają w ten sposób swoją wyobraźnie,
towarzyszy im przy tym ogromna frajde,
no bo kto z nas w dzieciństwie "bazgrolić" nie lubił? :)

Kiedy w swych palcach trzymają
te cuda co ślad na wieki wieków kolorowy zostawiają,
na chwil kilka się "wyłączają" i są nieobecne,
co w ich przypadku uwierzcie mi bywa rzadkie.

Wszelkie malunki  kończą się nie tylko pięknymi kolorowankami,
Ladies dbają też o to by sobie "dziary" odjazdowe zmalować.

Naszym faworytem wśród kolorowanek niebanalnych,
są poduszki-kolorowanki SUS TOYS,
jakich czas temu podziwiać mogliście
Rybke artystycznie pokolorowaną przez Ladies.
Teraz do jej grona dołączył Miś Przymilak,
który dzięki swojemu rozmiarowi
stał się ulubioną poduszką Wiki .
SUS TOYS od dawna na naszej liście MUST HAVE,
bo jakby inaczej, gdy Ladies te cuda uwielbiają.
Jednak SUS TOYS to nie tylko zabawawki,
polecam Was zatem do zapoznania się z tą marką,
bo nie jednego z Was zaskoczy!

Dzięki Cioci Zoi, Lady Oli
miała okazje własnoręcznie i według swojej inwencji twórczej
przyozdobić drewnianego psiaka,
który to serce jej skradł,
bo maleńki taki,
nie za ciężki
i do zabawy idealny !
Drewaniane zabawki to klasyk,
są niezniszczalne i mają w sobie wielki urok,
który sprawił że nasza lista MUST HAVE właśnie o nie się powiększyła.
Odysłam Was zatem do Cioci Zoi, 
czujcie się jak u siebie,
ona z pewnością spełni każde Wasze marzenie :)

































Komentarze

  1. Świetne te niedźwiadki. Zdradź proszę, jak to później z użytkowaniem - czy taka pomalowana przytulanka nie brudzi, nie zostawia śladów na twarzy (podusia), nie spiera się po praniu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowana podusia nie brudzi, i nie pozostawia śladów na buzi dziecka, przynajmniej moja Wiki budzi się rano czysta ;P
      My zawsze kolorujemy mazakami zmywalnymi wodą,
      więc u nas to jest tak:
      Ladies kolorują,
      cieszą się ze swoich arcydzieł,
      a jak się znudzą wrzucam do pralki
      i zabawa na nowo się zaczyna :)
      rybke od SUS TOYS jakiś czas już mamy i nadal cieszy się "popularnością" moich Ladies :)
      z ręką na sercu POLECAM ! :)

      Usuń
  2. O, super! Bardzo mnie zachęciłaś, a jakich konkretnie pisaków używacie?

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteśmy wierne mazakom COLORINO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo i wesoło :)

    już nie mogę się doczekać kiedy ja bede mogła tak bawić sie z Kornelia :)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam zabawki tz. kreatywne uczą bawią i mnóstwo czasu zajmują a jeszcze więcej zabawy dają niż te już gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewniane zabawki są WIECZNE! Uwielbiam je i moja trójka. U Was jak zwykle ciepło i milutko (i kolorowo). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzin u nas :-)
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".