Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu " Wakacyjny baby stajl"

Na konkurs nadesłanych zostało aż 220, co przeszło moje najśmielsze oczekiwania, niestety tylko 16 mogliśmy nagodzić. Nie musze Wam mówić, że wybór tych 16 zwycięskich był bardzo trudny, a gdybym mogła nagrodziłabym każde, bo wszystkie cudne :) Dziękuje wieć Wam kochani z całego serca za taki liczny udział w konkursie, a teraz czas na ogłoszenie wyników.... 

           

 Okularki od Babiators.pl wygrywa!!!     
          Alicja              



bon o wartości 50zł na zakupy w Cotton Ball Light wygrywa!!!


komplet ozdób do włosów z najnowszej kolekcji Momilio wygrywa !!!

Emma


zabawna maskotka Ufolek od mu.mu wygrywa!!!!

Michał




komplet opaska+kołnierzyk od Guga Baby Knitting wygrywają!!!

Zuzia i Sylwia




spódniczke od Little Lena wygrywa!!!

Aleksandra





zestaw spineczke od Ptasie Trele wygrywa!!!

Nikola




opaske i ozdobe na ściane od Lilinadia.pl wygrywa !!!

Oliwia




dowolony przedmiot z kategori "opaski, spinki, sandałki" od Martego.pl wygrywa!!!

Lenka



getry od Little Rose&Brothers wygrywa!!!

Helenka




koszulke dzianinową z naszywką nietoperza od Mimisie wygrywa!!!

Karol




spodnie Baggy Mini od Hobibobi wygrywa!!!

Kubuś




wybrany model bucików od Attipas Polska wygrywa!!!

Lenka




bluzke-tunike z dłuższym rękawkiem od Bomali wygrywa!!!

Amelka




spódniczke tutu z motywem zwierzęcym lub spodnie pumpy do wyboru od kujukuju wygrywa!!!

Nadia




spodnie z kompletu borówki od Kids of colours wygrywa !!!

Antek



Jeszcze raz dziękuje wszystkich Wam i każdemu z osobna za świetną zabawe, a autorów zwycięzkich zdjęć proszę o kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl w ciągu 7 dni , w razie braku kontaktu zostaną wybrani nowi zwycięzcy :)

pozdrawiamy i ściskamy Was mocno : ja "perfekcyjna mama", "prefekcyjny tata", Lady Oli i oczywiście Lady Wiki <3

Komentarze

  1. Hurrraaa! Dziękujemy, ale nam miło. :)
    Pędem piszę maila, co by mi piękna nagroda nie uciekła.
    Dzięki, dzięki! Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Dziękuję bardzo za docenienie naszej wakacyjnej stylizacji i gratuluję pozostałym zwycięzcom. Na prawdę raz na 100 lat zdarza nam się coś wygrać, więc tym bardziej nam miło.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! ja podziwiam za tak szybkie ogłoszenie wyników- naprawdę!
    Dziękujemy za wyróznienie tym samym- nie było łatwo
    ale piękny ten bajby stajl oj piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooooooooo ,a to miła wiadomość na początek tego przykrego dnia ,jaki nas czeka ! :)) dziękujemy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie brałam udziału ale nie zgadzam się z twoimi wynikami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sie nie zgadazasz to napisz powód i nie komentuj anonimowo :)

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim nagrodzonym, nam się nie udało, ale konkurs świetny, konkurencja bardzo duża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".