Przejdź do głównej zawartości

Radość nic nie kosztuje.

Plac zabaw, kto go nie lubi... pamiętam jak w dzieciństwie razem z rodzeństwem uwielbialiśmy szaleć na "Jordanku"- znanym na pewno przez wszystkie kołobrzeskie mamusie, bo nigdzie indziej jak tu wspomnienia wracają i chęć powrotu do czasów beztroskich :)
"Jordanek" uwielbiamy za spokój i dużą przestrzeń, a przede wszystkim brak przepełnienia, bo atrakcji tam wiele i każdy dla siebie coś znaleść może. 
I choć plac zabaw pod nosem mamy to wolimy kroków kilkaset przejść na "Jordanek", bo wiem że tam Ladies nic złego nie spotka i dzieci bez opieki tam biegać nie będą, jak to często u nas bywa o czym pisałam kiedyś TU.
Uśmiechnięte Ladies to widok bezcenny, bo nie od dziś wiadomo że dziecku do szczęścia tak nie wiele potrzeba...

Mamo, Tato sprawiaj dziecku swemu radość codziennie to nic nie kosztuje ! :)










Cioteczki lubią ploteczki :)











Komentarze

  1. to święta racja dziecko tak niewiele potrzebuje do szczęścia i to jest takie piękne :) uczę się tego od swoich synów uczę się cieszyć najmniejsza rzeczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak a czasem człowiekowi tyle spraw głowę zaprząta że mu się zwyczajnie nie chce, a chcieć powinno

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog,zapraszamy do nas
    http://malichlopcywwielkimmiescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda ! Nic nie kosztuje. My obojętnie przejść nie możemy obok placu zabaw bo jest pisk niesamowity ;) Sliczne masz córki

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".