Przejdź do głównej zawartości

Bananowe pancakes

bananowe pancakes

Obiecany przepis na pyszne bananowe pancakes idealne na śniadanie :)

Składniki:
1 dojrzały banan
2 jajka
1 szkl. mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru pudru
4 łyżki masła
1 szkl, jogurtu naturalnego lub maślanki

Dodatkowo:
nutella, dżem malinowy .

Banana rozdrobnić widelcem. Mąkę przesiać, dodać cukier i proszek do pieczenia, wszystko razem wymieszać. Jajka, jogurt (maślankę), roztopione masło i banana wymieszać w drugiej misce.
Połączyć ze sobą w jednym naczyniu składniki suche i mokre.

Smażyć na rozgrzanej nieprzywierającej patelni bez dodatku tłuszczu, gdy pojawią się pęcherzyki na powierzchni pancakes'a przewracamy go na drugą stronę. Powinny mieć one brązwoy kolor.

Podawać z czym dusza zapragnie, u nas hitem są połączone z nutellą i dżemem malinowy z własnej wytwórni :)

SMACZNEGO !!! :)

Komentarze

  1. zrobiłaś mi mega smaka :) :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz będą za mną ta długo chodzić, aż się dam podejść.
    Uwielbiam.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, by spełnić dziecięce zachcianki na małe, słodkie co nieco :)
    pozdrawiam serdecznie
    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam jutro robię na śniadanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy pancakes , bananowe to jakieś dzieło sztuki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz będę o nich myśleć cały czas ;D Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam banany, robię dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też takie robię i jeszcze dodaję często starte jabłka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też takie robię i jeszcze dodaję często starte jabłka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".