Przejdź do głównej zawartości

Dekoracje urodzinowe dla dzieci DIY inspiracje



Wielkimi krokami zbliżają się urodziny Ladies,
Wiki 19 listopad, Oli 25 listopad,
odległość między jedną a drugą imprezką  niewielka,
ale w tym roku zadanie mam ułatwione,
bo Wiki urodziny po za domem mieć będzie,
a gdzie ? o tym dowiecie się niebawem, nie omieszkamy podzielić się z Wami tym dniem na blogu :)

Bądź co bądź 3 urodziny Oliwki są dla mnie małym wyzwaniem,
już teraz postanowiłam poszukać inspiracji,
co by nie było zbyt banalnie...dekoracje, wymyślne babeczki i oczywiście piękny tort,
który spodoba się naszej kochanej 3 latce to coś czego poszukuję w googlowej przestrzeni.

Zobaczcie zatem co udało mi się znaleść,
być może i Was coś zainspiruje.


(link)

Komentarze

  1. Należę piękne inspiracje-czekolada na łyżeczkami wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno-białe pandowe mistrzostwo świata!!!! <3
    I ten różowy torcik ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to wszystko piękne <3 Te balony jak lody, zamek z tortu, ciasteczka ... . Kiedy ja będę miała te trzy latka? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przecudne dekorację. Wszystko wygląda jak z obrazka, jak z bajki ojjj dzieci miałby pociechę z tego wszystkiego, miałyby...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie w trakcie poszukiwań..
    dziękuje za inspiracje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne wszystkie dekoracje naprawdę😄 a jak zrobiłaś te łyżeczki czekoladowe!? Są świetne po prostu😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".