Przejdź do głównej zawartości

Drewniane LOVE z Oops - do it again Polska

Kolorowe,
idealne do małych rączek,
w dodatku z drewna, które ostatnio stało się naszą wielką "miłością",
o czym mowa?
o klockach, które to Ladies przyjemność miały
w ostatnim czasie testować,
dzięki Oops - do it again Polska .

Co odróżnia je od innych klocków?
piękne kolorowe barwy, przykuwające uwagę nawet najmłodszych,
nieskończone możliwości w budowania wymyślnych konstrukcji,
pełnią również funkcję edukacyjną,
Lady Oli biorąc do ręki klocka z namalowanym np. pieskiem zapytana: "Co to?"
nie dość, że odpowiadała prawidłowo to z uśmiechem od ucha do ucha naśladowała owego zwierzaka.
Kartonowe pudło, w którym do nas dotarły sprawia, 

że po skończonej zabawie chowane są na miejsce
i nie walają się po całym pokoju.
Jak dla mnie same PLUSY,
jestem jak najbardziej na TAK !!!

Zabawki z drewna są niezniszczalne i wyjątkowe,
dlatego my je tak bardzo LOVE <3












Klocki możecie nabyć TU ------>     

Oops - do it again Polska,
w swojej ofercie ma również wiele innych cudnych zabawek godnych uwagi,
więc jeśli ciekaw jesteście to zerknijcie do nich.
My z czystym sumieniem POLECAMY !

Komentarze

  1. Wspaniałe drewniane klocki:) Mamy takie,tylko bez obrazków. Są kolorowe. Super zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy puzzle do kąpieli! :) Są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klocki super…mamy takie…ale lepiej się nam sprawdzają takie mega blocks (jak duze lego) bo mozna je polaczyc a nasze małe raczki wszystko rozwalaja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".