Przejdź do głównej zawartości

*** "UŚMIECH DZIECKA" - KONKURS z Oops - do it again Polska ***

Zapraszamy na KONKURS fotograficzny "UŚMIECH DZIECKA",
razem z firmą Oops - do it again Polska,
która jest głównym sponsorem nagród.
Co należy zrobić by wziąć udział w konkursie ?

Oto zasady, które są warunkiem uczestnictwa w zabawie:
* wyślij zdjęcie zgodne z tematem konkursu ( nie uznajemy kolaży, na zdjęciu  może się znajdować więcej niż jedno dziecko)
na adres: perfekcyjnamamabyc@wp.pl
wraz z zgodą na jego publikację

* polub:


* udostępnij grafikę konkursową na SWOIM FB, a w komentarzu pod nią wpisz "biorę udział"


Gdy spełnione zostaną warunki wystarczy już tylko czekać na wyniki,
a bawimy się od 06.03. do 15.03

spośród nadesłanych zdjęć wybierzemy 2 zwycięskie ,
które otrzymają nagrody:
I MIEJSCE:
Mój Przyjaciel Doudou z Sówką,
oryginalna torba Oops - do it again


Z niecierpliwością czekam na zdjęcia Waszych uśmiechniętych dzieciaczków :)
zdjęcia zamieszczane będą na moim fanpage'u.
W razie jakichkolwiek pytań jestem do Waszej dyspozycji TU: perfekcyjnamamabyc@wp.pl

WYNIKI KONKURSU:
I miejsce 



 II miejsce


Autorów wygranych zdjęć proszę o kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl

Z racji ogłoszenia wyników z dużym opóźnieniem przyznane zostaną 3 dodatkowe nagrody,
a będą nimi tiulowe pompony (średniej wielkości) wykonane rękoma mymi :)
kto uważnie śledzi nasz fp zdążył zauważyć, że wciągnęła mnie nowa pasja.


Tiulowy pompon (średniej wielkości) otrzymują :







proszę o kontakt na : perfekcyjnamamabyc.wp.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".