Przejdź do głównej zawartości

Nietuzinkowa z niej LAMA


Niewielkich rozmiarów,
w różową TUTU ubrana,
tanecznym krokiem do nas przywędrowała
nieztuzinkowa LAMA...

Perfekcyjnie wykonana,
wzbudzająca w Ladies nie małe emocje.
Zadomowiła się u nas na dobre,
towarzyszy nam prawie wszędzie,
choć zabawek-przytulanek dziewczyny w brud mają,
to ona jest inna,
taka wyjątkowa :)






Wprowadza mały "zamęt" wśród sieciówkowych maskotek,

swoją oryginalnością i niesamowitym "spojrzeniem".
Włożoną w nią ogromną pracę,
którą widać gołym okiem :)



To, że kochamy hand made wiadomo nie od dziś,
zapraszamy Was zatem do odwiedzenia strony dwóch mega zdolnych sióstr,
które stworzyły dla Ladies tą cudowną Lamę.


W każdą LAMĘ,
która wychodzi spod ich rąk wkładają 100% swojego serca,
co potwierdzić mogę z czystym sumieniem.
POLECAM I ZAPRASZAM do cudownych sióstr,
które wyczarują dla Ciebie LAMĄ jaką sobie tylko wymarzysz !





Komentarze

  1. Przefajny blog : ) Super na prawdę : ) A dzieci mega śliczne ; ) I super temat na posta : ) Będę częściej tu wpadać : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam Serdecznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, swietna lama i swietnie opisane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".