Przejdź do głównej zawartości

Codzienność


Pobudka o 6.00 max 6.30,
bajki mini mini START,
śniadanie na JUŻ,
uśmiechy od ucha SĄ,
można więc zacząć kolejny dzień...

Jednym może wydać się to nudne, zbyt monotonne,
dla mnie jest czymś zupełnie normalnym i przynoszącym mi ogromną radość,
bo co piękniejszego jest od porannego dziecięcego całusa i szepniętego do ucha : KOCHAM CIĘ ?
Macierzyństwo to walka,
z którą ja na co dzień się zmagam,
na koncie mym wiele wygranych,
choć bywają też przegrane,
ale zawsze trzeba wierzyć że będzie lepiej,
że wszystko się poukłada ! :)

Ladies są całym moim światem,
bo dzieci to kupa szczęścia ! (z przewagą kupy :)

Lubimy tą naszą codzienność,
za chwile razem,
za uśmiechy,
za fochy,
za zabawę,
za radość,
za czas dla nas....









Dresowe spódniczki z neonową nitką Ladies to oczywiście uwielbiane przez nas Bibi Dreams :)
p.s. dziękujemy po raz kolejny za piękny i tak praktyczny prezent <3

Komentarze

  1. Piękne włoski ma ta najmniejsza :) Nie moge sie napatrzec <3 Jak sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziewczynki w cudnych spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one są słodkie! :)) A spódniczki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladies urocze :) Dwie kobietki :) Codzienność ma w sobie moc i tylko od nas zależy czy będzie szara czy też pełna barw :)
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne. Super popatrzeć na wspólne czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dzieci to faktycznie kupa szczescia…doslownie i w przenosni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe są :) bardzo mi się podoba, gdy siostry są podobnie ubierane, może pora pomyśleć o rodzeństwie dla mojej Julki :p zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniesze by cieszyć się z tego, co się MA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".