Przejdź do głównej zawartości

Moje blogowe love vol 1


Bo są takie blogi,
które namiętnie czytuje,
co dzień podglądam.
Z każdym nowym postem chcę więcej i więcej :)


Poznajcie zatem pierwszą dziesiątkę wspaniałych !

1. Panna Mi i jej zabawki - Kamila razem z Amelką zarażają swoją energią, uśmiechem. Napędzają w nieopisany sposób do spełniania swoich marzeń. Dziękuje za wiele inspiracji i nieskromnie proszę o więcej !

2. Klocek i Kredka - Bola zna każdy :) Ja uwielbiam ich za niesamowite emocje, które towarzyszą mi podczas czytania każdego ich post, za cudne zdjęcia... Przede wszystkim za wielkie serducho <3

3. Magia dnia - Angelika skradła moje serce swoimi cudnymi tekstami, uwielbiam kochanego Czarka i z niecierpliwością czekam na dzień, w którym pojawi się cudna ONA <3

4. Potwory wózkowe - Potworowa to równa babka, szczera i jedyna w swoim rodzaju. Z przyjemnością czytam każdy jej post i nie ukrywam, że zastanawiam się zawsze czym mnie jeszcze zaskoczy.

5. One Little Happiness - piękne zdjęcia jakich nie widział nikt robi Paulina, mama małej Marcysi której pozazdrościć możemy nie tylko talentu. Nie raz mnie zainspirowała.
*po cichu sobie marzę, że nasza wspólna kawa w końcu się ziści :)

6. Kinderki.eu -  z Kinderkową mamą "znamy" się już trochę i wciąż bardzo lubimy. Podziwiam, czytam i podglądam bo zawsze Kinderki poprawiają mi humor <3

7. Karol & Ania - są idealni, niepowtarzalni, nie do podrobienia. Uwielbiam ich za styl, uśmiechy, niebanalne teksty. Gdybym tylko mogła pożarła bym Karola w całości bo dzieciak z niego boski. Wy wiecie, że ja Was od dawna niezmiennie LOVE <3

8. Mama Granda - uwielbiam jej pomysły, czytuje teksty, które czyta się z lekkością. Od dawna się w nich rozkochuje, naprawdę warte poznania i zapamiętania. Mama Granda jest tylko JEDNA ! <3

9. Mamą po raz trzeci - jej teksty powalają na kolana, każdy jej wyjątkowy i sprawia, że doczekać się kolejnych nie mogę ! Uwielbiam za poruszania tematów, które są "niewygodne".

10. Rodzinka  w obiektywie - każdy post to nowe piękne zdjęcia, Wioletka ma głowę pełną nietuzinkowych pomysłów, na blogu podziwiać możecie jej cudną rodzinkę w obiektywie. Mnie osobiście urzekli , a piękna Nicola skradła moje serducho :)

* kolejność nie ma żadnego znaczenia 


niebawem pojawi się kolejna dziesiątka ;)

Komentarze

  1. Nie wszystkie znam. Miło poznać nowe fajne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 nie znalazłam ale planuję poznać! :*
    Dziękuję kochana!!!! Wiesz, że ja Ciebie big love odkąd bloga założyłam <3
    PS. Karol jest kościsty cholernie. Nie przejdzie Ci taki sucharek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam sucharki, więc jakoś sobie byśmy poradzili <3

      Usuń
  3. DZIĘKUJĘ za tak miłe słowa! W ogóle się nie spodziewałam siebie tutaj :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ciebie nie mogło tutaj zabraknąć !!! <3

      Usuń
  4. znałam praktycznie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam wszystkich wymienionych blogow, kinderki podczytuję, a resztę chętnie poznam :) szukam nowych i ciekawych miejsc. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ Nam miło! Ogromnie dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wszystkie znałam, ale co rusz jakieś nowe, fajne się odkrywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie znam i się zgadzam z werdyktem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znamy wszystkie i lubimy bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, niezmiernie mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej dziękuję bardzo ! Nikt mi chyba jeszcze tak oficjalnie miłości nie wyznał! <3 Aż dziw, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jak mi miło)))) dziękujemy za takie wyróżnienie !! cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektorych nie znalam, ale po takiej recenzji zajrze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam niemal wszystkie i niektóre też chętnie podczytuje. Warte zapamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjna mama potrafi rozniecić ciekawość , niektóre już dzięki niej znam, a inne trzeba poznać .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".