Przejdź do głównej zawartości

Ladie's nigdy się nie nudzą :)


Dziś piękne słońce nas obudziło, które naładowało nasze baterie na full, więc postanowiłyśmy razem z Ladie's wyruszyć na mega dłuuugi spacer. Łapałyśmy promyki słońca, na placu zabaw byłyśmy, nad morzem spacerowałyśmy (choć w wakacje przejść naszą kołobrzeską promenadą łatwo nie jest :) Lady Wiki obiecane od dawna lody Hello Kitty wcinała, gdy Lady Oli drzemke popołudniową sobie ucinała. Odwiedziłyśmy też Ciocie Anie (mame chrzestną Wiki) w BARBAB, która to jest najzdolniejszą wizażystką jaką znam i trzeba jej przyznać że kobieta ma talent :) Ladie's czuły się jak u siebie wśród lakierów, cudownych kremów i innych bajerów. Nie wyszły jednak z "niczym" , bo Ciocia pięknie ich paznokcie pomalowała, co frajde wielką im sprawiło i jak księżniczki ich bajkowe bohaterki poczuć się mogły :) BARBAB to miejsce magiczne, w którym każda kobieta poczuć się może wyjątkowo, a jak wiadomo każda z nas o siebie zadbać lubi ( nie to żeby dla faceta, tylko dla siebie rzecz jasna :) ). Gdybym mogła częściej bym się tam relaksowała, ale Ladie's swój czas w pełni poświęcam i pozostaje mi moje skromne domowe "spa" :) 

Tak więc z workiem pełnym wrażeń do domu wróciłyśmy, naszymi nogami niezliczone kilometry dziś przeszłyśmy, ale my uwielbiamy te wakacyjne spacery, gdy słońce świeci, bo wtedy cieszą się nie tylko dzieci :)






















Jeśli chcecie zobaczyć jakie cuda Ciocia A. zmalować potrafi odsyłam Was tu :
http://www.aniamaj.com/

a z BARBAB bliżej poznać możecie się tu:





Komentarze

  1. o jacie kręcę!
    dorastają Ci córeczki, dorastają... ;)

    buziaki! xxx

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no młode damy rosną ;D

    www.mylittlesofie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".