Przejdź do głównej zawartości

Niedzielny plażing :)



Dziś odbyło się mega plażowanie, bo jak na niedziele przystało spędziłyśmy ją razem z naszymi najbliższymi. Ekipa zacna i bardzo duża, a każdy do domu z wrażeniami wrócił. Pontonowe szaleństwo sprawiało wielką frajdę nie tylko tym najmłodszym, bo "starzy" też ucieche z tego mieli i wyjść z wody wcale nie chcieli :) Bałtyk w tym roku dla nas łaskawy, bo temperatura  idealna do pluskania i kostek nie wykręca :) Ladies się wyszalały jak nigdy i po powrocie do domu w mgnieniu oka "padły" i zapewne już śnią o tym co dziś się działo, a działo się naprawde dużo :) Morze, plaża i słońce to coś co daje nam dużego kopa energetycznego i coś bez czego nie wyobrażamy sobie czasu wakacyjnego :) 
Lato trwać powinno przez rok cały :):):) 


































Na plażingu był z nami obecny
kocyk PicNikowy La Millou 

Komentarze

  1. ale Wam dobrze .... mam nadzieję, ze pod koniec sierpnia kiedy my wybierzemy się nad morze pogoda nadal będzie dopisywała ... oby ... a dziubek Małej na jedym ze zdjęć - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dobrze nam dobrze :) to trzymam kciuki za cudną pogode, co byście się poopalać mogły i w morzu popluskać :)

      Lady Oli dziubki robi perfekcyjne to jej trzeba przyznać :)

      Usuń
  2. boskoo! <3

    ahh, ale Wam zazdrościmy...
    u Nas nie dosc, że zimno i deszczowo, to do tego przeziebienie! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym się z Wami tą cudną pogodą podzieliła :)

      zdrówka dla Kornelki ! :*

      Usuń
    2. dziękujemy, dziś jest już lepiej! :*

      Usuń
  3. Super fotki :) zacna ekipa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie plażowanie już za nami, ale wspomnienia wracają, patrząc na Wasze piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest morze
    jest IMPREZA! :D zabijasz mnie tym wszystkim.... jak ja Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nie zazdrość tylko pakuj walizki i nad morze przybywaj ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".