Przejdź do głównej zawartości

Wyniki konkursu "Moje najpiękniejsze wspomnienie wakacyjne"


W konkursie na "Moje najpiekniejsze wspomnienie wakacyjne" organizowanym razem z Kinderkami.pl, wzięło udział 39 wspomnień nadesłanych przez Was, z czego niestety lub stety tylko 11 mogło zostać tymi wybranymi wygranymi. Wybór był bardzo trudny, bo każde z nich miało w sobie to coś co nas ujęło, wzruszyło lub do łez rozbawiło :) Dziękujemy z całego serca wszystkim za udział w naszym konkursie!!!


 O to więc nagrodzone autorki wspomień najpiękniejszych wybranych przez nas:

I miejsce:  

Momania ,  do której powędruje:
komplet od maybe4baby oraz czapa od Lamama i podusia od Milimili


II miejsce

Katarzyna Szeler, do której powędrują:
buciki Attipas i bon 50zł od Bibabu



III miesjce:
Robalowa kraina, do której powędruje:

bluzeczka Mimisie oraz kapelusik od Leci Ptaszek



IV miejsce:
Kasia Danek, do której powędrują:
kocyk Baby Steps Pl oraz kubek od Kolorowanka art.

V miejsce:
Kinia Sołtys, do której powędruje :
komplet sówek od Tamilanka

VI miejsce:
MartNa Kiliszek, do której powędruje:
podusia od Trilli

VII miejsce:
Kasia Kat-sar, do której powędruje:
biała nutka do zaparzania herbaty od Mali melomani

VIII miejsce:
Katarzyna Moskala, do której powędruje:
drewniana układanka od Mama od rana

3 wyróżnienia, których nagrodą są getry od Little Rose&Brothers:
Alicja Lane
Emilia W
Irena Krymisińska

Wszystkim wygranym gratulujemy i prosimy o przesłanie swoich danych do wysyłki na e-mail:
kornelia_kubinska@wp.pl
lub
kinderki@vp.pl



Komentarze

  1. z niecierpliwością czekałam na wyniki od 14.07 i tu taka niespodzianka, dziękuje baaaaardzo za III miejsce, cieszę się (a raczej cieszymy się z synkiem) przeogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my cieszymy się podwójnie :) wiele radości nam to sprawiło :)

      Usuń
  2. aaaaaa! wygrałam! dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I to pierwsze miejsce! Serce rośnie! Dziękuję serdecznie. To się Ewcia ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miejsce w pełni zasłużone, a my się cieszymy że Ewci radość sprawić możemy :)

      Usuń
  4. gratuluję jeszcze raz wszystkim :D i pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".