Przejdź do głównej zawartości

Daj swój głos poparcia Referendum Edukacyjnemu " Ratujmy maluchy i starsze dzieci"


Drodzy rodzice!

Trwa ogólnopolska akcja zbierania podpisów pod Referendum Edukacyjnym "Ratuj maluchy i starsze dzieci też"

Chciałam również mieć swój mały udział w tym przedsięwzięciu z racji tego, że jestem mamą. Wydrukowałam więc formularze poparcia i szukałam miejsc, w których kołobrzescy rodzice mogliby poprzeć referendum.  Udało się dzięki uprzejmości studia ArtFryz oraz BARBAB studio, to właśnie tam można złożyć podpis poparcia.

Zachęcam wieć wszystkich do zabrania głosu w tej sprawie, bo dzieci to nasz największy skarb i nie pozwólmy by ktoś decydował za Nas o ich losie!!!




Adresy :
  • BARBAB studio - ul.Zapleczna 5a-d/7 Kołobrzeg
  • Studio ArtFryz - ul. Zapleczna 9b/9 Kołobrzeg
  • Biuro podatkowe "HAL-AND" - ul. Strzelecka 1 Kołobrzeg




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".