Przejdź do głównej zawartości

Nasza "Smoczyca" testuje smoczek MAM BABY perfect +16

Lady Oli to mała "Smoczyca", od urodzenia zakochana po uszy w smoczku.
Dzięki uprzejmości firmy MAM Baby miała możliwość zapoznania się z najcieńszym na świecie smoczkiem MAM perfect +16 (2.28mm)



 Wiele mam ( w tym również ja) obawia się, że zbyt długie używanie przez ich maluchy smoczków spowoduje wady zgryzu w przyszłości.
 Firma MAM wychodzi na przeciw, odległość między szczękami przy stosowaniu smoczka perfect jest wyraźnie mniejsza, przez co zmniejsza ryzyko wad zgryzu.
Posiada bardzo miękką szyjke i jest delikatny dla skóry dziecka.
  Każdy smoczek wyróżnia nie tylko wysoka jakość, ale także atrakcyjny design, mamy do wyboru kolorowe kolekcji z różnymi motywami np. zwierzęcymi, czy małymi bohaterami.
Posiadają funkcje samosterylizjacji w mikrofalówce.
W zestawie dołączone jest rówież pudełko.

Nasza "Smoczyca" jeszcze nie mówi, ale fakt że smoczek MAM perfect towarzyszy jej prawie cały czas mówi sam za siebie :)



Nam bardzo przypadł do gustu i nie zamierzamy się z nim rozstać :)
Zachęcamy wszystkie mamy do zapoznania się z produktami firmy MAM i odwiedzenia
sklepu http://sklep.mambaby.pl/

Komentarze

  1. Ona chyba bardziej powinna się oduczać od smoka niż testować... ale każdy robi jak uważa ;)
    pozdrawiamy - Mama i odsmoczkowany Smok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i powinna ale każde dziecko jest inne. Przyjdzie czas na to, żeby się oduczać narazie nie widze takiej potrzeby. Pozdrawiamy i dziękujemy za cenną uwage :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".