Przejdź do głównej zawartości

Zbieranie podpisów pod Referendum

Zbieranie podpisów w moim mieście (Kołobrzeg)  
pod Referendum "Ratujmy maluchy i starsze dzieci" trwa. 
Jak narazie udało nam się uzbierać ponad 100 podpisów, ale jestem pewna że będzie ich dużo więcej. 
Do 1 czerwca musi być minimum 500 tysięcy , dziś jest 222.139. Dajmy sobie prawo decyzji o wcześniejszej edukacji szkolnej naszych dzieci.
Przypominam więc wszystkim rodzicom miejsca , w których mogą dać swój głos poparcia:
  • BARBAB studio - ul.Zapleczna 5a-d/7 Kołobrzeg
  • Studio ArtFryz - ul. Zapleczna 9b/9 Kołobrzeg
  • Biuro podatkowe "HAL-AND" - ul. Strzelecka 1 Kołobrzeg

Razem z Marcinem Dorociński, Joanną Brodzik i innymi rodzicami 
prosimy: "Pani Minister, dajmy już spokój z tą reformą"







Jestem koordynatorem lokalnym w naszym mieście, więc jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości proszę o kontakt: kornelia_kubinska@wp.pl . 

Komentarze

  1. Kurczę, jak będziemy w Kołobrzegu, a wybieramy się na basen na dniach to postaram się zajść i oddać swój głos, powiedz mi tylko czy muszę być mieszkanką Kołobrzegu czy nie koniecznie ;) Czytałam kilka twoich notek i co do sadzania na nocnik małej mamy identycznie, nawet chyba są w tym samym wieku łącznie z miesiącami heheh Pozdrawiam Was! I na pewno będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza nie musisz być mieszkanką Kołobrzegu :) do oddania podpisu potrzebny jest tylko numer pesel no i oczywiście trzeba mieć skończone 18 lat :)
      my również Was pozdrawiamy i zapraszamy :)

      Usuń
    2. Można nawet samemu wydrukować formularz i pozbierać podpisy wśród znajomych. A zbiórka podpisów jest ogólnopolska, więc zachęcam do rozpowszechniania dalej :).
      pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dokładnie wystarczy, że każdy z nas wydrukuje formularz i zachęci do podpisów swoją rodzie, znajomych. Razem uda nam sie zebrać 500 tysięcy!!!

      Usuń
  2. Zaczęłam zbierać w Opolu, bo mam córkę z 2008 r i bardzo nie chcę, żeby poszła do szkoły jako 6 latka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Wiki jest z 2007r. i na szczęscia mam jeszcze wybór, ale młodsza Oli, która ma rok i 5 miesięcy będzie musiała iść do szkoły jako 6 latka, chyba że nasza Pani Minister da sobie spokój z tą reformą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".