Przejdź do głównej zawartości

Testowanie kubeczka niekapka i butelki MAM Baby :)


Minęły 3 tygodnie od otrzymania produktów do testowania firmy MAM baby.
Myśle, że jest to odpowiedni czas by umieścić wiarygodną opinie.


Butelka MAM baby bottle 330ml Circles
 

 


Butelki firmy MAM posiadają osłonke, która zapobiega wylewaniu. Duży otwór pozwala na łatwe napełnianie i dokładne mycie. Wyróżnia je unikalny design, ale przede wszystkim bardzo widoczna miarka, co ułatwia nam precyjne odmierzenie. Lady Oli z łatwością trzymała ją w swoich maleńkich rączkach, a smoczek z szybkim przepływem sprawił, że nie denerwowała się przy piciu.
Serdecznie polecam wszystkim mamom :) Butelke MAM  !


Kubeczek niekapek Learn To Drink Cup (270ml)




Długo szukałyśmy kubka niekapka, który rzeczywiście nie będzie "kapał" . Wszystkie nasze oczekiwania spełnił Learn To Drink Cup (270ml) MAM baby . Bardzo lekki, a jego opływowy kształt sprawia, że dziecko z łatwością trzyma go w rączkach. Łatwy demontaż pozwala nam z pełną dokładnością umyć kubeczek. Nasza Lady go uwielbia, a my nie musimy się już martwić ,że coś się rozleje :)









Nasza przygoda z MAM baby cały czas trwa i jak narazie końca nie widać :)

Zapraszam wszystkie mamy do odwiedzenia sklepu MAM baby





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".