Przejdź do głównej zawartości

Siostrzana miłość

Kiedy Lady Oli pojawiła się w naszym życiu, cały świat wywrócił się do góry nogami, ale największe zmiany nastąpiły w "samotnym" świecie Wiki. Od samego początku przygotowywaliśmy Wi na "przyjście" siostry. Staraliśmy się jak najlepiej umieliśmy, teraz gdy patrze jak wspólnie się bawią utwierdzam się w tym, że siła sióstr zaczyna się od najmłodszych lat. Wiki jest wrażliwą, roześmianą, opiekuńczą  6-latką,która kiedy młodszej siostrze dzieje się coś złego lub nie może sobie z czymś poradzić zawsze jej pomaga.  Oli (rok i 6 miesięcy) jest pełna energi i bardzo uczuciowa, choć często psoci potrafi wynagrodzić to tysiącem buziaków i przytulasów.  Nie ukrywam jednak, że czasem bywają między nimi kłótnie, ale szybko dochodzą do porozumienia. Czy będą tak samo nierozłączne jak ja z moją najkochańszą siostrą? 
to się okaże...










Dla mnie rodzeństwo to największy skarb, którego nawet nasz największy przyjaciel nam nie zastapi!!!


Z tego miejsca dziękuje swojej młodszej siostrze Asi za to, że zawsze jest! I love you Sister!!!
Oraz starszemu bratu Adrianowi , który stanął na wysokości zadania gdy tego potrzebowałam :)
Tata byłby z nas dumny.
Kocham Was <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".