Przejdź do głównej zawartości

Fotoksiążka PRINTU - zatrzymaj swoje wspomnienia



Wspomnienia to coś co zostaje z nami do końca,
zdjęcia pozwalają nam uchwycić to co z nich najpiękniejsze.

Fotoksiążka to cudny "wynalazek",
dzięki któremu to co najcenniejsze
w jednym miejscu się znajdzie :)

Dzięki PRINTU- sen stał się jawą,
a tworzenie fotoksiążki jest dziecinnie proste
!

Jesteście ciekawi jak stworzyć własną fotoksiążke?
Aby sobie ułatwić i przyśpieszyć
polecam najpierw stworzyć folder z wybranymi zdjęciami,

które będzie chciało się na niej umieścić.

Gdy folder gotów już będzie, 
zarejestruj się na stronie PRINTU - https://printu.pl/rejestracja/ . 
Postępuj zgodnie z instrukcją i daj się ponieść swojej wyobraźni !
Edytor daje nam:
niezliczone kombinacje układów zdjęć,
wiele rodzajów tła,
możliwość dodania tekstu,
ramki do zdjęć.
Kiedy już uznasz, 
że twoje prace nad fotoksiążką są już skończone
kliknij w przycisk zamów i czekaj,aż do rąk twoich własnych trafi !

Tworzenie mojej własnej fotoksiążki
sprawiło mi wielką frajdę,
i radość z tworzenia samej tego idealnego miejsca dla naszych wspomnień :)

Mam nadzieje, że za dni kilka
trafi do rąk naszych własnych.
Gdy tylko ją otrzymamy z pewnością podzielimy się z Wami naszymi wrażeniami .









Komentarze

  1. a jaki koszt ?
    Bo efekt na pewno będzie piękny !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt około 100żł, zależy od naszych preferencji :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Fotoksiążka to super pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajjj! na pewno będzie cudna pamiątka! :))))))))))))))))))

    czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć zdjęcia w zasięgu ręki, bardziej namacalnie niż na dysku :)
    Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".