Przejdź do głównej zawartości

Rysunki mojej Lady ze sobą NOSHE



Która mama z dumy nie pęka, gdy jej pociecha coś dla nie zmaluje?
No która?
 ręka w góre!

Moje Ladies rysować uwielbiają jak wszystkie dzieci :)
Oli rysuje po "wszystkim: co się da
łącznie z ubraniem które na sobie ma...

Wiki starsza, więc jej dzieła łatwiej da się oczytać,
bo to co w jej malutkiej główce siedzi na papier "przelewa".
Duma mnie rozpiera
gdy w rękach swych niesie kolejne arcydzieło stworzone.
Wyobraźnia jej wielka, a pomysłów ogrom wielki.

Cudo on NOSHE :
To coś innego niż zwykły papier, na którym na co dzień Ladies dzieła tworzą.
To torba, dzięki której Lady Wiki mogła zaszaleć
i mamie zmalować to co w jej duszy gra ;)
Gdy obrazek mi się znudzi
lub Wiki zapragnie co innego na tobre przelać
wystarczy do pralki wrzucić,
a po wypraniu od nowa tworzyć!

To właśnie ta zaleta, która nas w pełni do niej przekonała!
Uwielbiamy NOSHE za ogrom możliwości,
bo to nie jednorazówka,
którą w kąt się rzuca gdy raz się użyje.

Ja od dziś rysunki Lady Wiki na torbie dumnie NOSHE ! :)

To nasz absolutny MUST HAVE na czas jesienno zimowy i nie tylko !





















Razem z NOSHE mamy dla Was niespodzianke:
 zniżke w wysokości 20 zł na zakup swojej pierwszej torby NOSHE.
Aby ją zdobyć wystarczy:
1. Polub :
2. Udostępnij plakat na swoim fb
3. Odpowiedz na pytanie:
Co Ty zmalowałabyś/zmalowałbyś na swojej torbie NOSHE?
odpowiedź umieść pod postem!!!



Wygrywa 1 osoba, a walczyć możecie do 08.10 :)
także do dzieła, uruchomcie swoją wyobraźnie !

Wyniki:
zniżke w wysokości 20 zł na zakup swojej pierwszej torby NOSHE wygrywa:
POLANKA

proszę o kontakt na perfekcyjnamamabyc@wp.pl

Gratulujemy ! :)

Komentarze

  1. Fajna sprawa z tymi torbami - ie ma co :) Podobnie jak kredowa ściana w pokoju dziecka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my zastanawiamy się nad ozdobieniem folią tablicową frontów komody Ladies :)

      Usuń
  2. no piękne dzieło, piękne :)

    ja na Mojj listę zakupów umieściałam :)

    o tu efekty dla ciekawskich:
    http://islandofflove.blogspot.com/2013/10/co-ja-w-torbie-noshe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba - lista zakupów nigdy więcej by mi się nie zgubiła! My mamy problem z imieniem dla ewentualnego chłopca więc myśle że imiona by się znalazły :) bo dla dziewczynki mamy ale nie zdradzę bo powiecie że się podlizuje :) ale zakochałąm się w pewnym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie mogę taką torbę kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy Lu będzie u Taty jej rysunki, bądź portret będzie mi ułatwiał przetrwać dni , godziny rozłąki
    Kiedy będziemy razem, wspólnie będziemy tworzyć "dzieła" sztuki - tego co spotkało Nas każdego dnia - tak to bedzie komiks wspomnien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy rzeczywiście spierają się napisy po praniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy pomalujesz mazakami zmywalnymi wodą, które dostępne są też z każdą torbą to się spiorą :)
      Moja młodsza Lady zawsze gdy maluje to wszystko dookoła niej kolorowe, a ubrania to nie wspomne, ale dzięki tym mazakom jestem spokojna bo wiem że po praniu wszystko wraca do wyglądu pierwotnego :)
      Polecam mazaki zmywalne wodą- powinny one zagościć na liście must have każdej mamy :)

      Usuń
  7. CIekawe rozwiązanie z tą torbą:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odp: Ja bym namalowała w środku aparat i kosmetyczkę, a na około róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne rysunki! zdolna bestia z tej Twojej córy! świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. a no i jeszcze zapomniałam napisać co ja bym na niej zmalowała :) bo ja też bym chciała taką torbę ;) ja to bym nic nie zmalowała, bo dla mnie by już zapewne miejsca nie starczyło. U nas o wszystko są awantury, wiec o torbę pewnie też by były, ale jako że ma dwie strony (ufff) to na jednej Pola namalowałaby coś pięknego - zapewne serduszkowe motyle i kota (ale jakie motyle!) a na drugiej Klara namalowałaby słońce (bo ja narazie to to jej wychodzi najlepiej :) Fajna ta torba ......

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję, dziękuję, dziękuję! Oj wymalujemy my tą torbę oj wymalujemy! już kontaktuję się!

    OdpowiedzUsuń
  12. super torba :)
    pozdrawiam,
    Magda ( http://mateuszkowy-blog.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".