Przejdź do głównej zawartości

Wygodnie i swobodnie




Poszukiwania idealnych kapci dla dzieci, które w 100% spełnią nasze oczekiwania to nie lada wyzwanie dla każdej mamy, bo fajnie gdy jakość i wygoda idą w parze z wyglądem.
Dzięki marce Fiorino nasze poszukiwania zostały zakończone sukcesem.
Ekotuptusie, bo o nich dziś mowa będzie
to buciki ręcznie szyte
 wykonane w 100% ze skóry.
Podeszwa jest antypoślizgowa,
dzięki czemu nawet najwięksi "biegacze" o swoje bezpieczeństwo bać się nie muszą:)
Nas ujęły za:
miękkość,
nieograniczanie stopy dziecka, jak bywa to w przypadku kapci usztywnianych,
i oczywiście wygląd.
Ekotuptusie występują w wielu kolorach,
z aplikacjami bądź trawłymi nadrukami
co sprawia, że każdy dla siebie znaleść coś może.
Otzymały prestiżowy znak Stowarzyszenia Amerykańskich Pediatrów,
który wspiera naturalną funkcję stopy,
co utwierdziło mnie w przekonaniu
że mój wybór jest bardzo trafny.
Ekotuptusie lądują , więc na stałe
na naszej liście MUST HAVE

Każda z Was,
dla której zdrowie dziecka jest na pierwszym miejscu
powinna się z nimi "poznać" :)



























Dla Was mamy kupon rabatowy :)

Aby go zdobyć wystarczy,
że zostawisz komentarz pod postem,
a my wylosujemy już jutro 1 osobe,
do której "ON" powędruje!



Kupon wędruje do Kamili S.
prosimy, więc o kontakt na : perfekcyjnamamabyc@wp.pl

Komentarze

  1. Oj fajnie byłoby wygrać taki kuponik:) Super te kapciuszki są!

    OdpowiedzUsuń
  2. kapciuszki fajne, mam już jedne:) także kupon dla innych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciapeczki takie super się sprawdzają w domowych pieleszach. Mamy podobne, też skórkowe, ale za cięzką kasę, bo kupione tu w Paryżu.
    Zgłaszamy chęci na kupon !

    OdpowiedzUsuń
  4. kapciuszki jak kapciuszki, za to dziewczynki fantastyczne! piękne, uśmiechnięte, zadowolone! super! I te dołeczki po mamusi ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że ten kupon to 5% zniżki? czyli - tak jak dla nas - 2 zł mniej. No to się firma nie popisała. Tak dziewczynki ślicznie reklamują kapcie, a tu 2 złote (!!!!) , aby sobie lubisiów zdobyć na fb. hmmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kupon na zniżke 5 %.
      Firma nam podarowała kupon, ale skoro my już mamy kapciuszki to chcemy oddać go Wam.
      Zniżka mała to prawda...
      Nie chodzi tu o zdobycie lubisów na fb bo nikt do tego niekogo nie zmusza....

      Usuń
  6. Kapciuszki są cudne :)
    Dziewczynki widać są szczęśliwymi posiadaczkami.
    ...i ta babeczka z truskawką... Wymiękłam :*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe kapcie! Widziałabym je na nogach mojej Królewny :) Pozdrawiamy serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te papucie , szkoda że wczoraj właśnie kupiłam córci to na razie mi sie kupon nie przyda więc życzę powodzenia innym

    OdpowiedzUsuń
  9. absolutnie zakochałam się w Twoich córeczkach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie szukam kapciuszek dla mojego Malucha! No to mi od razu pomysł podrzuciłaś:) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:) PS. Śliczności masz na swoich zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że wygrałam kupon!!!:) Dobrze, że nie zakupiłam kapciuszek od razu:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. super ładniutkie , antypoślizgowe , czas się zastanowić nad kapciami zima idzie ! fajny pomysł dzieki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla próbującego chodzić maluszka super by były te kapcie:)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".