Przejdź do głównej zawartości

Zatrzymać czas

Chciałabym mocno tak zatrzymać czas,
by Ladies wciąż tymi słodkimi dziewczynkami były,
co tulić się do nas uwielbiają,
mówią na ucho że nad serca życie kochają...
oj chciałabym by te chwile wieki trwały,
bo dzieciństwo dwa razy w życiu się nie zdarza...

a szkoda bo to chwile najpiękniejsze,
gdy zepsuta zabawka, lub zgubiony puzzel
to "największy" problem....
radość z rzeczy najmniejszy
i ta codzienna beztroska,
która w życiu późniejszy zdarza się bardzo rzadko lub wcale...

Dzieckiem każdy z nas do końca życia zostaje,
lecz po "transformacji" w człeka dorosłego
życie jakby trudniejsze się staje
i  choć często niespodzianki nam przykre funduje
co plany i marzenia krzyżuje,
to kocham ŻYCIE!!!

bo co mnie nie zabije to mnie wzmocni,
a Ladies i PT sił na codzień mi dodają,
to dzięki nim moje życie barw nabrało <3
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czapke na głowe włóż - te słowa wypowiadam coraz częściej
bo jesień cudna już u nas od dawna gości.
Jesteśmy fankami wszelakich nakryć głowy,
a czapy mr.teo to kolejny nasz MUST HAVE na ten jesienny czas,
choć na wiosne też z pewnością nam posłużą :)
przyjrzyjcie się nim więc dokładnie
 i mr.teo odwiedźcie,
bo kto ich nie zna poznać powinnien.
Cenimy za wygląd, jakość i cene, bo bardzo przystępne :)
























Lady Oli:
kombinezon : Smafolk
apaszka: Little Sophie
czapa: mr.teo
buty: no name

Lady Wiki:
kurtka: H&M
czapa: mr.teo
buty: smyk

Komentarze

  1. Nie lubie różu w zbyt dużej ilosci i ja bym tu wyrzuciła kurtke :P
    Ogólnie jednak jest na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu można :)
      choć u nas róż zazwyczaj nie króluje :p
      ale każdy swój gust ma, więc zdanie szanujemy

      Usuń
  2. ojj ,fajnie byłoby móc tak zatrzymać czas ...żeby dzieciństwo trwało wiecznie ..pamiętam ,kiedy byłam mała ,baaardzo chciałam dorosnąć ..móc późno wracać do domu ,napić się piwa ,zapalić ,imprezować ,a przede wszystkim robić co chcę nie tłumacząc się nikomu ...a teraz ? chciałabym móc znów być dzieckiem ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne zdjęcia, śliczne masz dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaaa. Na takich modelkach wszystko cudnie leży. : uwielbiam Was czytać i oglądać. Ściskamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze jak widzę ten kombinezon w pasiory wymiękam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".