Przejdź do głównej zawartości

Moje zdjęcia = moja rzecz, obcym łapom precz !!!




Nie kradnij zdjęć z sieci - czyli kampania społeczna, 
która rozpoczęły Makóweczki.pl
my pod kampanią się swoimi rękoma podpisujemy
 i głośno o niej mówić chcemy!!!


Dlaczego tak wiele z nas okrada innych z "rzeczy", które do nich należą ?

Dlaczego przywłaszczamy sobie coś co do nas nie należy ?
Dlaczego nie potrafimy szanować swojej pracy?
Dlaczego coraz mniej w nas szacunku do innych?
Dlaczego kradniemy ludziom ich litery i sobie je przypisujemy?

Pytań dlaczego? jest tysiące,
a liczba odpowiedzi niezliczona...

Problem kradzieży w sieci jest wyobrażalnie wielki,
większość z nas jest niestety nieświadoma, 
że używając zdjęc nie należących do nas 
popełniamy przestępstwo, 
które karze podlega!

Zdjęcia, które dostępne są w google,
mają swoich twórców,
tych którzy czas swój i pasje w nie włożyli,
więc to szanuj i o kradzieży zapomnij !!!

Czy tak trudno zrobić coś samemu?
Stworzyć coś co będzie od samego początku przez nas zrobione, a nie ukradzione?
Pomyślcie jak wielką satysfakcje Wam to sprawi!

Problem jest ogromny i szeroko pojęty,
nie okradajmy i nie pozwólmy się innym okradać !


Wysyłam Was do notki Mamy Makóweczki.pl , która to jest sprawczynią całego "zamieszania" 
i  swoim postem uderza w samo sedno
 problemu kradzieży w sieci :


Zachęcam i Was do wsparcia kampania, 

pamiętajcie że ten problem jest "cuchnący" i oczy wyżera
 a przede wszystkim dotyczy każdego z nas!

Pamiętajcie, karma wraca ! :)

MOJE ZDJĘCIA = MOJA RZECZ
OBCYM ŁAPOM PRECZ !!!






Komentarze

  1. Jestem jak najbardziej za :). I popieram w 100%-ach ....!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się podpisuję obydwiema rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też podpisaliśmy się pod tą akcją : http://mama-kubusia.blogspot.com/2013/10/stop-kradziezy-tozsamosci.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też popieram!:) Kurcze! Jestem tu pierwszy raz, przejrzałam kilka postów wstecz i strasznie zaciekawił mnie Twój blog!:) Będę Cię odwiedzać i oczywiście obserwuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście też podpisuję się obiema "ręcami"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".