Przejdź do głównej zawartości

Perfekcyjna mama vs Eco gotowanie * wyniki konkursu



Kto mnie zna ten wie,
że Eko mama ze mnie żadna.
Nie serwuje na codzień
moim Ladies cudowności Eko,
ale staram się by zdrowo jadły.



Kiedy pojawiła się możliwość
przetestowania parowaru Zelmera,
strasznie się ucieszyłam,
i bez wachania się zgodziłam.

To dzięki niemu zrobiłam wielki krok
 w stronę zdrowego gotowania!
Ja z tych matek gotujących,
co codzień przy garach stoją,
by dzieciom swym cudowności serwować :)
Uwielbiam to,
lecz sen z powiek spędza mi zawsze sterta garów,
bo gotować to ja lubie, ale zmywanie to już inna bajka.

Parowar SC1002 Zelmer sprawił,
że przygotowanie obiadu stało się mega wielką przyjemnością,
dlaczego?
bo....
cały 3 składnikowy obiad pomieści,
w chwil kilka danie przepyszne "wyczaruje",
nie potrzebuje kilku garnków,
dzięki pojemnikowi na przyprawy Aroma Center
nie musze w trakcie niczego doprawiać,
ustawiam minutnik i ciesze się z wolnej chwili :)

My uwielbiamy ryby,
więc pierwszym "testerem" został "łosoś",
towarzyszyły mu również ziemniaki i fasolka szparagowa.

Na samo wspomnienie tego obiadu ślinka mi cieknie :)
Wyszło przepysznie, a ryba soczysta,
nie przesuszona,
a przede wszystkim bez grama tłuszczu,
bo nie na oleju smażona.








Jeśli chcecie do obiadu zaserwować warzywa, a macie jedynie mrożone

nie musicie ich wcześniej rozmrażać, wystarczy tylko wydłużyć czas o kilka minut.

Dotyczy to również mrożonych ryb.








Całkowity czas przygotowania pełnego obiadu składającego się z:
ziemniaków,
fasolki szapargowej,
łososia
to 25 min. (czyt. 25min. nicnierobienia, chwili dla siebie:) )
Gotować możecie różne dania,
ryż, kasze, jajka a nawet zupy co w najbliższym czasie wypróbować mam zamiar.


Eco gotowanie oficjalnie uważam za otwarte,
bo nic tak nie cieszy jak własne dziecko
machające co chwile widelcem pełnym jedzenia do swojej buźki.
Bo najedzone dzieci to szczęśliwe dzieci :)







Razem z Eco Gotowanie chcemy Was zaprosić na  nasz wspólny konkurs :)

odsyłam Was zatem na mój fanpejdż gdzie znajdziecie więcej szczegółów.

Perfekcyjną mamą być


Konkurs zakończony czas zatem na ogłoszenie wyników.
Bardzo Wam dziękuje za tak liczny udział, chciałabym nagrodzić Was wszystkich, ale....
Spośród 205 haseł przez Was nadesłanych, wybrać musiała tylko 31.
Wybór był bardzo trudny, ale po wielu godzinach udało się !!!

wszystkich zwycięzców proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki na ekoperfekcyjna@wp.pl !!!

Oto lista 30 osób do których powędrują zestawy marki ZELMER:
1. Joanna N.
Zelmer = Eco gotowanie pomagające w zdrowej diecie perfekcyjnej mamie !

2. Aleksandra F.
 Perfekcyjnej Mamie sukces z/ugotuje, Zelmer, co Eco Gotowanie propaguje.
3. Grzegorz J.
Zelmer SUSZARKĘ POSIADAMY I Eco Gotowanie CODZIENNIE URZĄDZAMY , Perfekcyjną mamę MAMY I ZA TO JĄ KOCHAMY .

4. Basia Ania W.
Perfekcyjna mama z Zelmer-em urządza Eco gotowanie, to świetny pomysł na obiad, przekąskę czy śniadanie !

5. Aga M.

Perfekcyjny Zelmer pomaga Eco Mamie razem z dziećmi bawić się w super gotowanie 

6. Sylwia K.
Entliczek, pentliczek, czerwony stoliczek, a na tym stoliczku bialutki Zelmerek, 
Z Zelmerka jabłuszko, z jabłuszka plasterki,
to eco ugotowane Perfekcyjnej mamy cudeńki.

7. Wioletta S.
Gdy za obiad sie zabierasz, tylko Zelmer , tylko teraz. Perfekcyjną Mamą się stań i Eco gotowanie, zamieść w karcie dań. 

8. Katarzyna S.
Perfekcyjną mamą nie zawsze być umiem,
lecz eko gotowania ideę rozumiem.
Zdrowo, pięknie, smacznie - to trudne zadanie
ze sprzętem Zelmera łatwiutkie się stanie 


9. Anna B.
 Z Perfekcyjną mamą Eco Gotowanie - dla Zelmera proste to zadanie !
10. Kasia V.
Perfekcyjna Mama- 
W kuchni jest od rana
Usmiechnieta , sliczna chodzi
By nikogo nie zaglodzic
Razem z nia ZELEMER – wiec wie
Eco Gotowanie- wszystko uda sie 


11. Kaśka A.
Gdy w brzuszku burczy, głód pociechę zastanie, Wtedy jest pora na Eco Gotowanie. Lecz wiem, że w kuchni nie będę już sama, bo jako Perfekcyjna mama, pyszne warzywka, owoce ususzę suszarką Zelmer, więc na nią się skuszę! Suszarka Zelmer to nie fuszerka z nią wyśmienita będzie wyżerka:)
12. Ewelina M.
Eco Gotowanie Perfekcyjna mama z perfekcyjnym tatą preferują,dzięki marce Zelmer zdrowe pyszności wyczarują.
13. Jerzy S.
Ja raczej nie będę "perfekcyjną mamą"  ,
lecz "tata na medal" to prawie to samo.
Zelmer mi pomaga w eco gotowaniu,
także w odkurzaniu, suszeniu, zmywaniu 


14. Kasia N.
Perfekcyjna mama- oj to nie ja. Nie umiem ułożyć grafiku dnia. W mojej kuchni chaos panuje, ale Zelmer wszystko pilnuje. Zdrowe jedzenie - ego gotowanie, w mojej kuchni zabrzmi wspaniale.
15. Amanda A.
Gdy perfekcyjna mama do Eco gotowania się szykuje to w pierwszej kolejności urządzenia Zelmera przygotowuje. Bo to z Zelmerem najlepiej potrawy swoje wnętrze wydobywają i dlatego mamę perfekcyjną nazywają. 

16. Katarzyna D.
Perfekcyjna mama markę Zelmer dobrze zna
i Eco Gotowanie w małym palcu ma !

17. Skiwerczące Pomysły z Szalonej Patelni
 Jeśli Perfekcyjną mamą zostać chcesz
sprzęty Zelmer z półki bierz.
Czas rozpocząć Eko Gotowanie
i zdrowych potraw degustowanie!

18.  Monika K.
Perfekcyjna mama - bierze sie do gotowania, a że w modzie eco gotowanie - sprzęt Zelmer w kuchni ma na stanie
19. Maja G.
 Perfekcyjną mamą być chciałam, dlatego Eco gotowałam. Sprawiało mi to trudności, dopóki nie zaprosiłam gości. Oni mi Zelmer kupili i życie mi ułatwili 

20.  Karolina K.
 Bo Tylko nasz KOŁOBRZESKA "Perfekcyjna Mama" w Eco gotowaniu jest doskonała.
Z niej całkowity przykład bierzcie i po zakupy po sprzęty Zelmer'a lećcie

21. Bożena J.
Każdej perfekcyjnej mamy przyjacielem Eco gotowanie z Zelmerem.
22. Kinga S.
Zelmer świetny sprzęt posiada, z nim Eco Gotowanie to ekstra sprawa! Jedzenie zawsze smaczne z nim się staje a każda mama Perfekcyjną mamą zostaje!
23. Monika N.
Każda Perfekcyjna mama o tym dobrze wie, że najlepszym do Eco gotowania jest Zelmer-a sprzęt.
24. Julia S.
Najpierw z Zelmerem Eco gotowoani, potem przez dzieci smaczne chrupanie. A smakołyki te przygotowała Perfekcyjna mama, nie używając tłuszczu, ani grama!
25. Kasia K.
Zelmer budzi we mnie perfekcyjną mamę bo wiem,że eco gotowanie zrobi ze mnie damę
26. Agnieszka Ł.
Na ZELMERA suszarce , jedzonko nam nie straszne , bo od dziś ECO GOTOWANIE nasza nowa pasja sie stanie ! PERFEKCYJNA MAMA być - to dziś hasło dla którego warto żyć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27. Barbara Sylwia A.
Eco-gotowanie pyszne na śniadanie a gdy ZELMER zawita cała kuchnia rozkwita
28. Joanna B.
 Niezawodny Zelmer to must have perfekcyjnej mamy! A w Eco gotowaniu jest on doskonaly!
29. Sylwia Ch.
Eco gotowanie, to jest piękna sprawa,
w kuchni od rana jest zabawa
Perfekcyjna mamą może się stanę
gdy od Zelmera suszarkę dostanę.
Jednak nie ma co liczyć na szczęścią łud
trzeba wziąć we własne ręce życia trud.

30. Katarzyna D.
Perfekcyjna Mama dzisiaj Nam gotuje...
Pamiętajmy ta babeczka w EKO daniach się lubuje 
Suszy głowę nam od rana: 
KUCHNIA + ZELMER = niezła sztama 


Nagroda główna: Suszarka marki ZELMER, wędruje do autorki tego hasła : 
Nie jestem Perfekcyjną Mamą,choć bardzo bym chciała.
Nie mam też talentu do Eco Gotowania.
Potrzebna mi pomoc by osiągnąć cel.
Bo w końcu z Matki nie jest taki leń.
A z suszarką Zelmer w drodze do przemiany, 
mogłabym osiągnąć miano Eco Mamy. 


mam nadzieje, że ułatwić Ci ona początek zdrowej przemiany !!! :)

Gratuluje Wam wszystkim i każdemu z osobna dziękuje za udział w konkursie ! :D

z racji braku wiadomości od dwóch osób, byłam "zmuszona" wybrać kolejne 2 osoby, do których powędrują zdrowe pudełka Zelmer :)

Oto zatem zwycięskie dwa hasła, a ich autorów proszę o jak najszybszy kontakt na ekoperfekcyjna@wp.pl .
Bo tylko z super Zelmer suszarką zostaniesz Perfekcyjną Mamą i świetną kucharką... Bo gdy Zelmer suszarkę mieć będziesz na stanie, w wir smaków Cię wciągnie Eco Gotowanie!

Perfekcyjna mama na eco gotowaniu się zna i w kuchni razem z Zelmerem o naszego malucha dba.



Komentarze

  1. Smacznie wygląda;) Oli jak wcina słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam rybkę, a taka " parowa ''całkiem smacznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę. Mam w domu parowar innej firmy ale jeszcze go nie używałam, przekonałaś mnie w sumie. Ostatnio chcę coś nowego wprowadzić do menu i zdrowego, akurat trafiłaś w czas. Podoba mi się również to, że duże firmy(Zelmer) w końcu zaczęły liczyć się ze zdaniem konsumenta. Kto lepiej zareklamuje im sprzęt jak nie my, mamy?
    Już na innych blogach widziałam ten parowar i jestem bardzo happy z tego powodu, że to właśnie wy pokazujecie nam jak z niego korzystać i co przyrządzacie. Jesteście bardziej rzetelne i prawdziwe od reklam telewizyjnych i aktorek w nich występujących.
    Brawo! Mnie przekonałaś na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała tak czarować, zdrowy obiad przygotować :)
    Może Perfekcyjna Mama nauczy mnie eko gotowania?

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjną mamą to ja nie jestem
    eko też w naszym domu nie gości
    ale na parowar mam chęć ogromną (ale tylko dlatego że gotować nie umiem)
    a on ułatwił by nam sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ślicznie już wysyłam maila :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem i ja nr 27, ale mi się humorek poprawił po tym jak jakaś laska na tablicy mnie oszukała na 400 pln ja jakąś fikcyjną aukcję DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ale się cieszę!!!!
    Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem i ja zaraz wysyłam dane :D dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oł nawet w 30 się nie załapałam, cienko ze mną ;)
    Gratulacje dla szczęśliwców !

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję, bardzo się cieszę z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się cieszę :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".