Przejdź do głównej zawartości

Kalejdoskop marzeń



Kreatwyna zabawka

to coś co w naszych czasach
umiera powoli śmiercią naturalną,

bo dziś to tablety i inne bzdety
"zajmują" czas naszych dzieci,
a przede wszystkich odbierają im możliwość ćwiczenia swojej jakże bujnej wyobraźni...

My tabletom i innym bzdetom mówimy :NIE !!!

Na rynku zabawek- "zrób to sam", jest wiele,
ale to co oferuje nam LUKKA
przeszło nasze najśmielsze oczekiwania,
bo to co z pozoru wydawało się banalne do wykonania
w pełni nas pochłonęło i wielu wrażeń pozytywnych dostarczyło.


Kiedy otworzyłyśmy nasze pudło z KALEJDOSKOPEM,
naszym oczom ukazały się różne "gadżety",
 ale nijak one nie przypominały kalejdoskopu...
Wygrzebałam, więc instrukcje,
i wszystko stało się jasne :)
Krok po kroku, zgodnie z zaleceniami
Lady Wiki z wielkim skupienie i zaangażowaniem tworzyła swój kalejdoskop marzeń :)

Nie obyło się bez mojej pomocy ,
ale o to właśnie chodzi,
by razem z dzieckiem czas spędzić,
 a przy okazji wspólnymi siłami zrobić coś co radość wielką sprawi i małym i dużym :)

Łatwo nie było,
ale się udało

i dumne z naszego KALEJDOSKOPU jesteśmy,
bo jest taki nasz - niepowtarzalny i wymarzony,
co "miksuje" świat w kolorach tęczy :)

LUKKA- kreatywne zabawki to nasz "zabawkowy" MUST HAVE, na ten jesienno zimowy czas,
polecam ją Wam z czystym sumienie, bo mało takich "skarbów" już zostało  !




































Komentarze

  1. O rany, przypomniałaś mi, że coś takiego jak kalejdoskop istnieje. a juz samodzielnie zrobiony to ogromna frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mega cudny!! Sama chyba sprawie sobie takie cacko bo w sklepach kalejdoskopy są już nie dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa taki kalejdoskop :) Podejrzewam że córeczka się bardzo cieszyła z nowej zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. największa frajdą było jego samodzielne tworzenie :)

      Usuń
  4. Fajna sprawa, juz nie mogę sie doczekać jak Nadia zacznie tworzyć takie i inne dzieła :) a póki co jesteśmy na etapie piłki, chodziła, raczkowania i " pchaczy" w których sama uwielbia jeździć ;) co do tabletow, telefonów itd mam trochę inna opinie, świat idzie na przód, tak więc technologie rozwijają sie w zaskakująco szybkim tempie, umiejętność obsługi komputera czy innych podobnych urządzeń juz jest nam potrzebna. Na codzień mamy do czynienia z internetem, wirtualnym pieniądzem itd także uważam, ze warto tez maluchom stopniowo pokazywać jak działają, pomagają i ułatwiają życie tego typu " zabawki", aby w przyszłości mogły odnaleźć sie i moc funkcjonować w świecie który jeszcze bardziej będzie opierał sie na pracy maszyn, telefonów, komputerów czy internetu :)
    Ps. Oczywiście nie zapominam o normalnej zabawie, lalki, ryysowanie itp. Uważam, ze wszystko jest dobre z umiarem i nie popadajmy więc ze skrajności w skrajności :)
    Kasia & Nadia

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko przypomniałaś mi mój kalejdoskop z czasów dzieciństwa :D uwielbiałam go :D
    A taki zrobiony samodzielnie ... to dopiero musi być frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotowanie zabawek z wykorzystaniem surowców wtórnych! Rozwój twórczości, wyobraźni i zdolności manualnych dziecka gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".