Przejdź do głównej zawartości

Policzmy się z rakiem - kampania społeczna


"Policzmy się z rakiem" to ogólnopolska kampania społeczna,
której celem jest poszerzanie wiedzy na temat chorób nowotworowych,
przełamywnie bezradności i przerażenia,
niesienie wsparcia,
a także pozytywne przesłanie, że rak to nie wyrok !

Za pomocą portalu policzmysie.pl
budowana jest społeczność
tych którzy - walczą, wygrali i tych którzy wspierają swoich najbliższych w chorobie.

Jak wesprzeć akcje ?
To proste !
Wystarczy wejść na stronę  http://policzmysie.pl/
i jednym kilknięciem dać swoje wsparcie dla chorych.
To naprawdę niewiele !

Kampanię wspiera wielu ambasadorów,
w tym roku dołączyli do niej również blogerzy,
którzy nagrali spot.





A Ty Wygrałeś ? Walczysz ? Wspierasz ? 

Ja WSPIERAM !

zachęcam do udostępniania informacji o kampani
na portalach społecznościowych, blogach, instagramie, niech każdy z nas symbolicznie policzy się z rakiem...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".