Przejdź do głównej zawartości

SHREKOWA ZUPA (krem z cukini i szpinaku)

ZUPA SHREKOWA

Zastanawiacie się jak przemycić swoim dzieciom
warzywa wypełnione po brzegi witaminami ?
ja swoje sprawdzone metody mam,
łapcie przepis na uwielbianą przez Ladies zupę Shrekowa ;)


*SHREKOWA ZUPA (KREM  Z CUKINI I SZPINAKU)

czas przygotowania ok.30 min

Składniki:
2 cukinie
szpinak około 200 gram świeży, bądź mrożony
bulion warzywny (ja użyłam kostki )
1 cebula
2 ząbki czosnku
pół łyżeczki curry
sól, pieprz do smaku

Przygotowanie:
Cukinie, cebule i czosnek pokroić w grubszą kostkę , dodać szpinak.
Wszystko zalewamy 0,5 litra bulionu warzywnego.
Gotujemy aż cukinie będzie dość miękka,
doprawiamy curry i przyprawami według uznania,
na koniec miksujemy całość i rozkoszujemy się smakiem !

Zupę można oczywiście urozmaicać wedle gustu,
ja podałam z pysznym groszkiem ptysiowym.

Ladies wciągnęły pełne miski zupy,
a ja miałam ogromną satysfakcję,
że dostarczyłam im witaminową bombę.

Zupa jest banalnie prosta,
wyglądem nie koniecznie zachęca,
ale smakiem zachwyca !
Częstujcie się zatem śmiało przepisem <3

*shrekowa zupa - nazwa wymyślona przez Wiki


Komentarze

  1. Wygląda pysznie , dziękuję za przepis na jutro mam obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię zupkę ze szpinaku i szparagów...mmm pycha :) podkradam twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".