Przejdź do głównej zawartości

"Szkoła Księżniczek" Walt Disney Polska



Kiedy otrzymałam propozycję wzięcia udziału razem z Ladies
w projekcie Walt Disney Polska "Szkoła Księżniczek",
bez chwili zastanowienia od razu się zgodziła.
Uwielbiamy wspólnie spędzać czas,
bawiąc się zbliżamy się do siebie jeszcze bardziej,
co daje nam ogromną radość.
Od 5 maja na kanale Disney Chanel emitowany jest 2 sezon "Szkoły Księżniczek",
fanki tego serialu w magiczny sposób spotykają się z wróżkami,
które pomagają im pojąć umiejętności swoich ulubionych bohaterek.


Ruszyła również strona internetowa [KLIK]
w której znajdziemy zadania dotyczące poszczególnych odcinków,
Będziemy mogli podziwiać między innymi naukę pływania synchronicznego
w odcinku inspirowanym filmem o Ariel, 

lekcję śpiewu w części opartej na historii Aurory,
organizowanie przyjęcia-niespodzianki dla przyjaciół w odcinku z Tianą,
razem z Kopciuszkiem dowiemy się jak opiekować się pupilem.

Wszystko odbywa się w zaczarowanej, baśniowej atmosferze,
 na pograniczu marzeń i rzeczywistości, gdzie wszystko jest możliwe.


Po prawidłowym wykonaniu zadań będzie można ściągnąć i wydrukować odznaki, świadczące o przyswojeniu danej umiejętności. Na koniec na stronie pojawi się egzamin końcowy, po zdaniu którego dziewczynki otrzymają internetowy Dyplom Szkoły Księżniczek Disneya.


My mamy już swoją pierwszą odznakę!
Wiki pozytywnie zaliczyła naukę pływania z Arielką,
a jaka była dumna <3
                            

Zapewniam Was, że i Wam sprawi wielką radość sprawdzenie się z zadaniach,
ja cofnęła się do czasów dzieciństwa i uśmechem na twarzy powróciły wspomnienia,
kiedy to chciałam być jedną z Księżniczek :)

Odwiedzajcie zatem "Szkołe Księżniczek" i razem ze swoimi pociechami
spróbuje Waszych sił w zadaniach, a przede wszystkim dobrze się bawcie ! :)
http://www.disney.pl/szkola-ksiezniczek-2



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".