Przejdź do głównej zawartości

SAMODOBRO


Dobro spotyka nas na codzień,
coraz częściej ludzie stają się pomocni,
więcej się uśmiechają i cieszą się z każdej chwili...

My staramy się brać życie pełnymi garściami,
bo radość jest w nas, tylko czasem gdzieś się chowa.

Ladies mają jej ogromne pokłady,
nie jestem w stanie zliczyć ilości uśmiechów które pojawiają się na ich twarzach każdego dnia.
Wychodzę z założenia że dobro czynione dla drugie osoby
wróci do nas z podwojoną siłą :)
zatem nie ma co się zastanawiać i DOBRO uprawiać !

Dziś chcemy Wam przedstawić markę Samodobro,
który dobro czyni na co dzień i to z WIELKIM sukcesem.
Ich ubrania uruchamiają wyobraźnię nawet dorosłym,
zarażają humorem, kolorami i wprowadzają w bajeczny świat.
Wykonane są głównie z dzianin produkowanych w Polsce (za to ogromny PLUS !),

które posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100,
jednym słowem ubrania są wysokiej jakośći i nie posiadają substancji szkodliwych dla człowieka.
Każda kolekcja Samodobro jest wyjątkowa,
i wyróżnia się bardzo na tle innych dostępnych ubrań zarówno dla dzieci jak i dla nas rodziców.

"Rok Ogrodnika" to seria wiosenna, z dużą dawką witamin i rzecz jasna humoru :)
Ostatnio moda na zdrowe żywienie nabrała wielkiego rozmachu,
zatem idealnie wpisuje się w tegoroczne trendy !

Pozostaje mi tylko polecić Wam Samodobro,
bo warte uwagi,
zresztą przekonajcie się sami !
my Was bardzo do ich bajecznego świata :) [KLIK]














<3 <3


Komentarze

  1. Pyszne ciuszki, smakowite dziewczynki! Naprawdę rewelacyjna ta ogrodowa kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacja to mało powiedziane, zachęcam do samodzielnego przekonania się o magi Samodobro !

      Usuń
  2. Kochana, dziewczynki jak zawsze cudownie, jednak nie wiedzieć czemu ogromny sentyment mam do Olinki. <3 Ej, czy ja już tego nie mówiłam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia dziewczynek, a wiem że takie mogą być trudne do wykonania bo jak Milionek nie ma humoru to nic nie wyjdzie.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ubranka - nazwa idealnie dopasowana. Piękne połączenie kolorów. Firmy nie znałam ale warta uwagi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".