Przejdź do głównej zawartości

Prezentowe dylematy na Dzień Dziecka


Dzień Dziecka niebawem,
więc poszukiwania prezentów dla Ladies
uważam za otwarte !!!

Pomysłów w głowie wiele,
ale wybór trudny...

Dla Oliwki zdecydowanie klocki,
bo ostatnio bardzo ją "wciągnęły" i skutecznie się przy nich wycisza :)
Z prezentem dla Wiki mam jednak większy problem,
ale mam nadzieję, że inspirację które co chwila znajduję w internecie
pomogą dokonać nam wyboru tego idealnego.

Chciałam więc z Wami podzielić się tym co
w internetowej kopalni znalazłam,
być może komuś Was uda mi się podsunąć pomysł na prezent dla swojego dziecka :)



1. Klocki magiczne kształty [KLIK]
2. Trampki z Monster High SPYKE Design [KLIK]
3. Gustaw od Little Sophie [KLIK]
4. Lalka Fiona od RomaSzop [KLIK]




5. Wiaderko wielofunkcyjne Quut Ballo [KLIK]
6. Osłonka na pałąk [KLIK]
7. Zestaw walizek [KLIK]
8. Mata wodna do rysowania Dumel [KLIK]



9. Magic Jinn [KLIK]
10. Puzzle Maxi Peppa Pig [KLIK]
11. Klocki Lego Friends [KLIK]
12. Nietuzinkowa Lama od Lalama [KLIK]




13. Torba na ramię [KLIK]
14. Komplet do kawy [KLIK]

15. Poduszka babeczka od Pillov [KLIK]
16. Patera z ciasteczkami [KLIK]

Komentarze

  1. Paterę z ciasteczkami już mamy i muszę przyznać, że zabawa jest super, szczególnie gdy Kalinka moja przyrządza "kawkę' w swoich małych filiżaneczkach. A na dzień dziecka - cóż...u nas rządzi Peppa więc te puzzle byłyby strzałem w 10! Dzięki za inspiracje.
    Zapraszam do nas , bo jesteśmy po pierwszych letnich zakupach :-0
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły a co najważniejsze przystępne ceny.
    Bardzo nie lubię tego rodzaju wpisów gdy są kierowane tylko do "bogaczy".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny przystępne, bo portfel mój gruby nie jest i milionów na koncie nie mamy :)
      bardzo się cieszę, ze post się spodobał !
      również pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Ta mata wodna przypomina mi znikopis z mojego dzieciństwa - czasami wystarczy tak niewiele, żeby dobrze się bawić ;) Teraz pewnie większość dzieci nie wiedziałaby, co z tym robić! Za chwilę Dzień Dziecka i bądź tu człowieku mądry i kup coś odpowiedniego. Mój bratanek uwielbia bajki, więc na razie kupiłam mu latarkę w kształcie Kubusia Puchatka - będzie w sam raz do jego "bazy", czyli namiotu rozstawionego w ogródku ;) No i oczywiście szukam czegoś jeszcze, a czasu coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".