Przejdź do głównej zawartości

CzuCZu rozdaje 500 książeczek




Co należy zrobić by otrzymać jedną z 500 książeczek od CZuCzu?

1) Kup dowolne Zagadki CzuCzu w sieci księgarni Empik od 2.9. do 15.9.2013
2)      Zeskanuj lub zrób zdjęcie paragonu i wyślij na adres: promocja@czuczu.pl
                        3)      Skan lub zdjęcie musi być wyraźne i nie budzić wątpliwości co do miejsca zakupu lub tytułu.
4)       W mailu podaj:

a.       Imię i nazwisko
b.      Adres
c.       Tytuł Zagadek, które chcesz otrzymać gratis.



Pierwszych 500 osób, które do 15.9.2013 wyślą maila ze wszystkimi informacjami, otrzymają drugie Zagadki CzuCzu gratis.


Szczegóły promocji na www.czuczu.pl/promocja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".