Przejdź do głównej zawartości

Jesienno zimowy must have - bluzeczka od HonsiuMisiu



W końcu nastała długo wyczekiwana jesień , a razem z nią zmiana szafy, bo lżejsze ciuchy w niepamięć odchodzą a na ich miejsce te ciepłe, milutkie i misiem podszyte wpadają :)
Chcemy podzielić się z Wami czymś co nasze najśmielsze oczekiwania przerosło...
bo HonsiuMisiu to testowane na dzieciach cudne prototypy ubranek, które mam nadzieje lada chwila zawojują świat hand made i wiele namieszają...
bluzeczka, którą na własnej skórze przetestować mogła Lady Oli jest wykonana z mięciutkiego lekko ocieplanego materiału. Uszyta dosłownie na miare więc idealna !
Koronkowa aplikacja, piękna pełna szyku kokarda, a przede wszystkim dokładne wykonanie sprawia , że na naszej liście jesienno zimowego must have zagościła.
Dziękujemy za prezent tak wyjątkowy!
Nie możemy doczekać się też lini damskiej i męskiej, bo pojawić się niebawem mają.
Trzymajcie więc kciuki z nami za HonsiuMisiu by sklep pełną parą jak najszybciej ruszył!























Komentarze

  1. ja też usta w kolorze pomarańczowej zieleni poproszę ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. My też czekamy na przesyłkę od HonsiuMisu:)
    http://natanielkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mamy nasz prototyp i jest genialna :) Już nie mogę się doczekać portasów i sukienek :) A kolor ust wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to 3mam kciuki. bluzeczka swietna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".