Przejdź do głównej zawartości

Dni przez palce uciekają ...

Zbliżająca się jesień a z nią krótsze dni sprawiają,
 że dni nam przez palce uciekają...

Czasem bym chciała usiąć zwyczajnie odpocząć i poddać się ciszy (której u nas jak na lekarstwo)...
Ale nie umiem, nie chce, nie potrafie :)

Bo radość dają mi te dni gdy na wszystko czasu brakuje, bo dużo by się chciało na raz zrobić...

Moja umiejętność zapominania jakoś się z tym łączy i nie powiem że jest to moja zaleta, bo czasem coś co ważne zostaje przeze mnie na bok rzucone :) Ale dobrze, że wokół mnie są Ci co potrafią do porządku mnie przywołać...
Choć czasem się zdarza, że cierpliwość moja wystawiana jest na próbe kilka razy dziennie, to staram się w tym wszystkim odnaleść spokój, bo Ladies czasem w diabełki się zamieniają i daja popalić...
Ale ciesze się z każdego dnia, który wspólnie wczesnym rankiem rozpoczynamy, bo uśmiechnięte ich twarze do spełnienia marzeń motywują i jak nic na świecie sprawiają że smutek w radość w chwil kilka się zmienia :)

Kocham swoje życie, mimo że nie zawsze jest kolorowo i wiele przykrych niespodzianek już mi zafundowało to głęboko wierze,że będzie coraz lepiej a każda porażka przerodzi się w sukces...

Tymczasem dni nie marnujemy... więc i Wy nie marnujcie i spędzajcie je wspólnie ! <3

















---------------------------------------------------------------------------------------------------------








---------------------------------------------------------------------------------------------------------










Komentarze

  1. chciałabym móc więcej baraszkować z dziećmi ale proza ogranicza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - trzeba się cieszyć z tego, co jest i z tego co się ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śicznoty z tych Twoich dziewuszek! Mi także Olka potrafi upiększyć dzień jednym uśmiechem, chociaż czort z niej nieziemski. :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. My też cieszymy się sobą jak najwięcej! Czas szybko ucieka a my staramy się przed nim uciec, ciesząc się chwilą TU I TERAZ :-))Byle do wiosny...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja patrze na dzieci i pytam gdzie sa te miesiace ;/ chodz 24 h na dobe razem to czuje ze trace dni:(

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie szybko czas ucieka mając dzieci. Niedawno co urodziłam moją Ksanię a ona juz prawie 17 miesięcy ma. Córcie sliczne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*** TULLET'OWY KONKURS ***

nagrodami w konkursie jest bestsellerowe trio Herve Tullet'a: " Naciśnij mnie ", " A gdzie tytuł ", " Turlututu, to ja " .

Nasz wyprawkowy MUST HAVE

Wielkimi krokami zbliża się termin, w którym na świat przyjść ma nasza 3 Księżniczka <3 Czas więc na przedstawienie Wam naszej wyprawki, fakt że jest to moja 3 ciąża przygotowania jak i to co jest niezbędne ograniczyłam do minimum biorąc pod uwagę swoje poprzednie "doświadczenie"

Wulkany energii

Każdy nasz dzień zaczyna się tak samo, ale jego część dalsza nigdy nie jest nudna. Zawsze coś się dzieje, czasem w głowie planów wiele, lecz moje wulkany energi skutecznie mnie od niech odciągają, Oli chodzi swoimi ścieżkami nie robiąc sobie nic z mojego tysiąc razy powtarzanego "NIE WOLNO !".